امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۲/۱۷
کد خبر : 112496
چاپ خبر :
رئیس سازمان عملیات امداد و نجات استان اصفهان:

مردم استان اصفهان بالاترین همیاری مردمی در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه در کشور را به دست آوردند

محمدی تصریح کرد: استان اصفهان و شهرستان گلپایگان در زلزله کرمانشاه کارهای زیادی انجام دادند تا جایی که مردم این استان بالاترین میزان همیاری مردمی در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه در کشور را به دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ محمد محمدی رئیس سازمان عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در مراسم تجلیل از خیران، امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان که در سالن اجتماعات دانشکده فنی شهدا برگزار گردید با بیان اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست گفت : خدمت به خلق در واقع معامله با خداست.

محمدی با اشاره به کمک رسانی مردم گلپایگان در زلزله کرمانشاه، گفت: این نشان دهنده اعتقاد مردم بوده که در کار خیر شرکت می کنند.

وی تصریح کرد: استان اصفهان و شهرستان گلپایگان در زلزله کرمانشاه کارهای زیادی انجام دادند تا جایی که مردم این استان بالاترین میزان همیاری مردمی در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه در کشور را به دست آوردند.

رئیس سازمان عملیات و امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطر نشان کرد: تیم های هلال احمر استان با اعلام وضعیت قرمز در کرمانشاه، با وجود اینکه تیم های معین اول و دوم محسوب نمی‌شدند، اما سریعاً به محل اعزام شده و رأس ساعت هشت صبح روز بعد در منطقه مستقر بودند.

محمدی یاد آور شد: تیم های هلال احمر استان اصفهان از جمله تیم گلپایگان در اولین اقدام، شهرستان ثلاث باباجانی با ده هزار نفر جمعیت را تحویل گرفته و با کاری مثال زدنی و بی نظیر ظرف مدت سه روز وضعیت بحرانی شهر را به وضعیت عادی تبدیل کردند.

رئیس سازمان عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان بیان کرد : مردم شهرستان گلپایگان ضمن کمک به مردم کرمانشاه و حتی بخش های خصوصی در اولین لحظات بدون هیچ چشم داشتی بارها کمک های خود را به منطقه رساندند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های امدادی هلال احمر گلپایگان در بحث های مختلف نظیر سقوط هواپیمای تهران_ یاسوج پای کار بوده و برای کمک اعلام آمادگی کردند.

رئیس سازمان عملیات و امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: جامعه ما هنوز درک خطر پیدا نکرده است.

 

وی افزود: کشور ما یک کشور زلزله خیز بوده و مردم باید در همه زمینه ها این مسئله را در نظر داشته و پیشگیری ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

محمدی در خاتمه اظهار داشت: بهتر است به جای انتظار برای اقدام و پاسخگویی مسئولان ، مسئولیت پذیری را در خود بالا ببریم و به جای انتظار از دیگران ابتدا خودمان را در مقابل خطر ها ایمن کنیم.

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات