امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۶/۱۱/۳۰
کد خبر : 111262
چاپ خبر :
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان:

به مناسبت گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم شبیه خوانی آن حضرت در تالار اندیشه شهرستان گلپایگان برگزار می گردد

به منظور گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، مراسم شبیه خوانی آن حضرت به مدت ٢ شب در تالار اندیشه شهرستان گلپایگان اجرا می گردد

به گزارش خبرگزاری بیان؛به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان ، سعید ضابطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان با اعلام این خبر اظهار داشتند : به منظور گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، مراسم شبیه خوانی از شب شهادت آن حضرت به مدت ٢ شب اجرا می گردد .

ضابطی با بیان این که تعزیه خود نوعی نمایش مذهبی و سنتی است ، وقایع و احساسات دینی و مذهبی و وقایع تلخ ائمه معصومین(ع) و اهل بیت پیامبر (ص) را به صورت نمایش برای مخاطبین اجرا می نماید و تاثیرگذاری بیشتر و بهتری بر مخاطبین دارد که در این راستا مراسم شبیه خوانی بانوی بزرگوار اسلام در دو مجلس شبیه خوانی « غصب فدک » و شهادت ایشان ، درتالار اندیشه اداره به نمایش گذاشته می شود .

وی خاطرنشان کرد این مراسم به همت انجمن نمایش شهرستان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، با تعداد ١۵ تعزیه خوان از ٣٠ بهمن ماه به مدت ٢ شب بعد از نماز مغرب و عشاء اجرا می گردد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. رضا فیروزی گفت:

    ازقراین وشواهد برمی آید نامبرده(آقای ضابطی)از مدیران فعال شهرستان است/بر ماست که قدراین افراد رابدانیم./.(بنده هم از این طریق وهم سایت خود اداره ارشاد کاراشونورصدمیکنم. )
    با آرزوی توفیق برای ایشان وهمه خدمت گزاران واقعی.فیروزی

دیدگاه شما

تبلیغات