امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۶/۱۱/۱۵
کد خبر : 110391
چاپ خبر :

رویه عدم دعوت از برخی خبرنگاران توسط سرپرست جدید فرمانداری گلپایگان نیز ادامه پیدا کرد.

علی رغم کش مکشهای فرماندار معزول با خبرنگاران، انگار این رویه در فرمانداری نهادینه شده و مشکلی ساختاریست و یا شاید بتوان برداشت دیگری کرد

به گزارش خبرگزاری بیان؛ علی رغم کش مکشهای فرماندار معزول با خبرنگاران، انگار این رویه در فرمانداری نهادینه شده و مشکلی ساختاریست و یا شاید بتوان برداشت دیگری کرد و آن اینکه دیدگاههای سیاسی تند و رادیکال اجازه دعوت از خبرنگاران آزاد و مستقل را در جلسات نمی دهد و یا اینکه چون یک رسانه سفارشی نویس با بحران مخاطب روبروست اینکارها و بوجود آوردن انحصار خبری برای آن برای فرار از این بحران است.

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان با حضور سرپرست فرمانداری و مسئولین ادارات و دستگاههای ذیربط به منظور برنامه ریزی و اقدام در راستای سفرهای نوروزی مسافران در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. محمد گفت:

    با سلام
    درود بر حضرت محمد (ص) و ال ایشان
    همان بهتر است انتخاب خبرنگاران در شهرستان گزینشی باشد چون برخی از همین افراد به ظاهر خبرنگار تنها رسالتشان بردن آبروی شهرستان است فردی که افتخارش گرفتن عکس با چهره های معروف حتی افراد سیاسی از طیفی که مدام انا را می کوبد! این افراد خود در شخصیت درون خود نیز به رشد نرسیده اند بهتر است به صفحه اینستاگرام این فرد سری بزنید .
    آیا بهتر نیست دست از نگاه های سطحی و سیاسی باز در این شهرستانی که حتی در استان اصفهان نیز جزء هیجا حساب نمی شود برداریم! راه خوبی را برای عقب ماندگی در شهرستان در پیش گرفته ایم به همین رویه حتما بزودی از شهرستان های چون خوانسار، داران و … نیز عقب تر خواهیم رفت و از اخر مقام اول را در پیشرفت کسب خواهیم کرد. فکر کرده اید چه را نخبگان شهرستان هیچوق حاضر به کار در این شهرستان نیستند مگر برای شروع؟ چرا وقتی کسی در شهرستان خوب کار می کند چون از طیف ما نیست به اید او را بی لیاقت ترین فرد بدانیم.
    با علم به عدم نمایش نظر چون ایمان دارم شما هیچگاه نظر مخالف را بر نمی تابید! یا علی

  2. رضا فیروزی گفت:

    نکنید اینکارها را(سانجم این کارهاضضرر بیشتر شهر است نمه فرد

دیدگاه شما

تبلیغات