امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۹/۲۱
کد خبر : 108411
چاپ خبر :
مدیر شرکت سردساز خودروی گلپایگان خبر داد:

تامین کولر تمام خودروهای داخلی توسط شرکت سردساز خودروی گلپایگان

مدیر کارخانه سرد ساز خودرو گلپایگان بیان داشت: کولر همه خودرو هایی که در ایران تولید می شوند ، توسط سرد ساز خودرو تولید می گردد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سعید ابوالحسنی مدیر کارخانه سرد ساز خودرو شهرستان گلپایگان در حاشیه بازدید امام جمعه گلپایگان، فرماندار، شهرداران و اعضای شورای اسلامی سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر از شرکت سردساز خودرو گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز گزارشی از عملکرد سرد ساز در سالجاری بود.

ابوالحسنی با بیان اینکه شرکت سرد ساز خودرو موفق ترین شرکت در جذب نیرو می باشد ابراز داشت‌: شرکت سردساز خودرو در هشت ماه اول سال جاری بیشترین جذب نیرو را داشته است.

مدیر کارخانه سرد ساز خودرو شهرستان گلپایگان با اشاره به تولید کولر خودرو در سردساز خودرو اذعان داشت: در سال جاری پروژه های جدید از جمله پروژه ۲۰۶ و توسعه پروژه پراید از نظر تیراژ افزایش پیدا کرده و در نهایت در شهرستان گلپایگان تحولی از بحث تکنولوژی تولید کولر مخصوصا پروژه ۳۰۱ ایجاد شده است.

وی یادآور شد : پروژه ۳۰۱ پروژه جدیدی است که سرد ساز خودرو روی آن کار می کند.

ابوالحسنی با بیان اینکه پروژه دیگرCF می باشد که سایپا سیتروئن تولید می کند عنوان کرد: این پروژه جزء پروژه های خیلی قوی است که تولید آن از حدود هشت ماه آینده در سایپا کاشان انجام می شود و سرد ساز خودرو موفق شده است که این پروژه را نیز انجام دهد.

مدیر کارخانه سرد ساز خودرو شهرستان گلپایگان گفت: سردساز خودرو هم بحث طراحی را انجام می دهد و هم بحث تولیدی که مورد تائید شرکت های اروپایی است.

وی بیان داشت: کولر همه خودرو هایی که در ایران تولید می شوند ، توسط سرد ساز خودرو تولید می گردد.

وی افزود : سرد ساز خودرو پروژه جدید و مهمتری مانند پروژه ساینا را به صورت تک source و پروژه تیبا را با دو source در سطح کشور (که یکی از آنها سردساز خودرو می باشد) تولید می کند.

ابوالحسنی خاطر نشان کرد: آنچه در ایران تولید می شود قسمت یا تمام آن توسط سردساز خودرو تولید می شود.

وی با بیان اینکه آنچه دغدغه داریم صادرات مجموعه قطعات کنداسور اپراتور به کشورهای دیگر بوده تصریح کرد: پارتی از تولیدات ما برای تولید رنو به کشورهای ترکیه و کنداسور ۲۰۶ که توانستیم به چین ارسال کنیم.

مدیر کارخانه سرد ساز خودرو اظهار داشت: یکی از دغدغه های ما این است که سال آینده یکی از قویترین صادر کنندگان کولر به اروپا و کل دنیا باشیم.

ابوالحسنی با عنوان اینکه تقریبا ۷۰ درصد از قطعات داخلی هستند ابراز داشت‌ : آنچیزی که در ایران می تواند تولید شود اولویت اول ما بوده است اما اگر تکنولوژی تولید آن مانند قطعات آلومینیومی در جای دیگر باشد خارج از کشور تامین می شود.

مدیر کارخانه سرد ساز خودرو گلپایگان اذعان داشت: پروژه دیگری که سرد ساز خودرو درگیر آن است تولید کمپرسور و داخلی سازی کمپرسور می باشد.

وی در خاتمه با بیان اینکه برای این پروژه با شرکت چین و فرانسه کار می شود اظهار داشت: در سیزده ماه فاز یک تعریف شده، بعد از ۱۳ ماه سی درصد قطعات را تولید می کنیم ، ۱۳ ماه بعد ۳۰ درصد دیگر و در نهایت کل مجموعه کمپرسور کولر خودرو را در سرد ساز خودرو تولید می کنیم.

تصاویر مرتبط:


      

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات