امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۹/۱۹
کد خبر : 108305
چاپ خبر :
رئیس اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان:

۱۸۰۰ معلول در شهرستان گلپایگان از خدمات اداره بهزیستی بهره مندند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان ضمن تشکر از مسئولین توانبخشی که بخشی از زحماتی که باید سیستم های دولتی برعهده داشته باشند را به دوش می کشند اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان گلپایگان ۱۸۰۰ معلول وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ حسن مرادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان در جشن ویژه معلولین که عصر امروز در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار گردید ضمن تشکر از مسئولین توانبخشی که بخشی از زحماتی که باید سیستم های دولتی برعهده داشته باشند را به دوش می کشند اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان گلپایگان ۱۸۰۰ معلول وجود دارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان ابراز داشت‌: در بهزیستی برنامه های زیادی از جمله برنامه های آموزشی و توانمندسازی وجود دارد که سعی می شود معلولین به نوعی خودکفا شوند و به صورت مستقل روی پای خود بایستند.

مرادی اذعان داشت: در حمایت از معلولین شهرستان حمایت های خوبی از اقشار مختلف و نماینده شهرستان و نمایندگان قبل صورت گرفته و اتفاقات خوبی افتاده است و امیدواریم این روند رو به رشد همچنان مستمر باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان بیان داشت: در کنار سیستم های دولتی اگر بازوان خیرینی که کنار ما هستند و مراکز توانبخشی نبودند شاید کارهای ما با سختی های زیادی مواجه بودیم.

مردای در خاتمه با بیان اینکه نواقص و کاستی های زیادی وجود دارد که در حال پیگیری هستیم و امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به نحو شایسته ای انجام دهیم اظهار داشت: امیدواریم اگر کم کاری و کمبودی هست جامعه معلولین به بزرگی خود ببخشند.

تصاویرمرتبط:

       

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات