امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۸/۳۰
کد خبر : 107729
چاپ خبر :
حجت الاسلام علاء الدینی امام جمعه گلپایگان:

با تشکیل بسیج بیست میلیونی مقدمات شکل گیری یک حرکت جهانی فراهم شده است.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به فرمایشات امام خمینی مبنی بر تشکیل بسیج بیست میلیونی افزود: در اربعین بسیج جهانی و بیست میلیونی را مشاهده کردید و امروز مقدمات شکل گیری یک حرکت جهانی فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری بیان؛حجت الاسلام محمد علاءالدینی خطیب جمعه گلپایگان در مراسم دیدار فرماندهی و نماینده ولی فقیه در سپاه گلپایگان، جمعی از پاسداران و مسئولین اقشار بسیج شهرستان که به مناسبت هفته بسیج صبح امروز با وی صورت گرفت اظهار داشت: بسیج یک سرمایه بزرگ است که امروز نه تنها در اختیار ایران بلکه در اختیار منطقه است.

وی با بیان اینکه این نسخه شدیداً در مقابل نسخه های بدلی و انحرافی فعالیت می کند ابراز داشت: بسیج نسخه ای است که توسط خداوند ، حضرت بقیه الله الاعظم و به دست توانمند بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران بوجود آمد و امروز بیش از یک ربع قرن است که به دست توانمند شاگرد و جانشین صالح امام(ره) همان کسی که دغدغه امام را دارد این علم وحدت به دوش کشیده شد.

وی با بیان آنکه امروز نه تنها برای ما بلکه برای جهانیان مایه خرسندی است که چنین شخصیتی روی کره زمین وجود دارد اذعان داشت: ما مفتخریم در عصر غیبت راه اتصال به حضرت بقیه الله الاعظم خیلی تسریع شده است.

خطیب جمعه گلپایگان با بیان اینکه امام ما توانستند به خوبی شاخصه ها و راه را به ما نشان دهند خاطرنشان کرد: مردم ما با روشن شدن راه توسط امام به میدان آمدند و شیرینی آن را احساس کردند

امام جمعه گلپایگان با عنوان اینکه عزت هزینه دارد و ذلت نیز هزینه دارد ابراز داشت: امروز برخی کشور‌های منطقه هزینه ذلتشان را می دهند و امروز سردار سلیمانی یک نمونه عالی در بحث بسیج مردمی است.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی مبنی بر تشکیل بسیج بیست میلیونی افزود: در اربعین بسیج جهانی و بیست میلیونی را مشاهده کردید و امروز مقدمات شکل گیری یک حرکت جهانی فراهم شده است.

حجت الاسلام علاء الدینی با بیان اینکه امروز بسیج توانسته است شاکله و نقش خودش را در عرصه های مختلف به نمایش بگذارد به نقش های مختلف فرهنگی، سازندگی ، اجتماعی بسیج اشاره نمود و یاد آورشد: نباید در فتنه ها نقش بسیج را فراموش کرد چرا که بسیج در فتنه ها کم نمی آورد واینطور نیست که با تبلیغات خسته شده و میدان را خالی کند .

خطیب جمعه گلپایگان ابراز داشت: بسیجی قطب نمایی به نام ولایت فقیه دارد و در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و… حضور می یابد.

وی با اشاره به مباحث این هفته مجلس که در مورد فتنه بیان شده بود و تعدادی از نمایندگان اعلام کردند در صورتی فتنه گران را می بخشیم که اعلام برائت کنند و درصدد جبران برآیند اظهار داشت: هیچ فتنه گری نمی تواند در صدد جبران برآید چرا که باعث ایجاد دوقطبی در جامعه گشته و تعداد زیادی از افراد در جریان فتنه ۸۸ جان خود را از دست دادند .

وی با بیان اینکه امروز عده ای از کلمه فتنه می‌ترسند و این کلمه در قرآن وجود دارد ابراز داشت: فتنه همیشه یکجور نیست و امروز قانون ستیزی و قانون گریزی را در قالب جریان های مختلف مشاهده می کنیم.

وی ضمن اشاره به تهمتهای اخیر به رئیس قوه قضائیه بیان داشت: این تهمت ها نمی توانست کار یک آدم معمولی باشد و نباید از حماقت دشمن غافل بود .

وی در خاتمه بیان داشت: شاکله بسیج ولایت مداری ، قانون مداری و بهانه ندادن دست دشمن و عدم تضعیف قوا است.

تصاویرمرتبط: 


خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات