امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۸/۱۰
کد خبر : 106961
چاپ خبر :

‌بروز محدودیت‌‌‌ در پروازهای بغداد به دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت: اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه بغداد، ممکن است در پروازهای بعدی ما به بغداد محدودیت‌هایی ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ رضا جعفرزاده‌  با اشاره به اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه بغداد، بیان کرد: در حال حاضر همه پروازهای ایران به بغداد در حال انجام است،اما ممکن است این اعتصاب موجب بروز محدودیت‌‌هایی در پروازهای بغداد شود.

وی بیان کرد: همچنین در حال حاضر در فرودگاه‌های بغداد و نجف از نظر گردوغبار و دید مشکلی وجود ندارد و پروازها انجام می‌شود.

به گزارش فارس شنیده‌ها حاکی از آن است که فرودگاه بغداد به دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت با مشکل مواجه شده است؛ مسئولان فرودگاه درحال مذاکره با اعتصاب کنندگان برای از سر‌گیری کار هستند.

بر اساس اعلام رسانه‌های عراقی کارکنان برج مراقبت عراق به دلیل مطالبات مالی از مسئولانشان دست به اعتصاب زده‌اند، به گفته این رسانه‌ها پروازهای فرودگاه بغداد به حالت تعلیق درآمده است.

چندی پیش بود که شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در اعتراض به افزایش قیمت خدمات فرودگاهی و گران‌شدن بی‌اندازه نرخ سوخت در فرودگاه خصوصی نجف، تصمیم گرفتند پرواز‌های خود را از نجف به بغداد منتقل کنند و پروازی به/از فرودگاه نجف نداشته باشند.

منبع: فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات