امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۸/۱۰
کد خبر : 106927
چاپ خبر :

اخبار رزمایش| شلیک موشک توسط جنگنده های اف۴ و سوخو۲۴ به اهداف

جنگنده های سوخو ۲۴ و اف ۴ با شلیک موشک های هوا به زمین، اهداف از پیش تعیین شده در رزمایش نیروی هوایی ارتش را منهدم کردند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛به منطقه عمومی رزمای بزرگ نهاجا، در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی هفتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو 24 و هواپیماهای بمب افکن با استفاده از اصل غافلگیری و دور از دید رادارهای دشمن اهداف ثابت و متحرک زمینی دشمن را منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: گزارش کامل روز اول رزمایش: پهپادهای نهاجا ”بُمبر” شدند

ببینید: ” تیک آف” جنگنده صاعقه در رزمایش نیروی هوایی ارتش + فیلم اختصاصی

امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش ، سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت با اعلام این خبر گفت: پس از انجام مأموریت رهگیری هوایی و تیراندازی هوا به زمین توسط جنگنده های اف 5 و میگ 29 علیه مواضع از پیش تعیین شده، بمب افکن های راهبردی سوخو 24 با حمل انواع موشک های بهینه شده و نقطه زن KH-25 که توسط متخصصان جوان نیروی هوایی ارتش آماده بهره برداری و تست عملیاتی شده است، اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند.

سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت افزود: ساعاتی قبل نیز جنگنده بمب افکن های اف 4 با شلیک موشک های ارتقاء یافته ماوریک و بمب های نقطه زن با حجم تخریب گسترده، اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.

در این مرحله از رزمایش از پرنده های فوق سبک و پهپاد های تهاجمی نیروی هوایی در راستای شناسایی و انهدام اهداف شبیه سازی شده در حجم گسترده به منظور ضربه نهایی به دشمن استفاده شد.

منبع: تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات