امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۶/۳۰
کد خبر : 105244
چاپ خبر :
رییس سازمان تبلیغات اسلامی گلپایگان:

نجات جامعه از انحراف و کمک به درماندگان، دور کننده بلاهای عالم برزخ از انسان است

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گلپایگان تصریح کرد: این که باعث شوید جامعه ای از انحراف نجات پیدا کند و به در مانده ای کمک شود و در مومن سرور ایجاد شود؛ آن سرور به صورت شبهی تجلی پیدا کرده که بلاهای عالم برزخ را از انسان دور می کند.

به گزارش خبرگزاری بیان،حجت السلام یزدان بخش قاسمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان در همایش تجلیل از خیرین آزاد کننده زندانیان غیر عمد گلپایگان با بیان اینکه بحث تقدیر از خیرین یک عمل پسندیده و خداپسندانه است اظهار داشت: این که عمل خیری دیده شود و گفته شود مورد تأکید اهل بیت است هر چند آن خیر خودش وظیفه اش را پنهانی انجام دهد.

حجت الاسلام قاسمی ابراز داشت: تمام بزرگوارانی که در این جلسه حضور دارند به انفاق عمل کردند و دیگر نیاز به آیات و روایات انفاق و ثواب انفاق نیست.

وی خاطرنشان کرد: در زیارت جامعه کبیره می خوانیم که کلام اهل بیت نور است و ان‌شاءالله این نور در قلب های ما و در قلوب مومنین باعث روشنی به این کلام اهل بیت علیه السلام شود.

حجت الاسلام قاسمی افزود: در روایات می بینیم اهل بیت بعضی از کارها را به عنوان محبوب ترین کارها معرفی کردند و یکی از آن محبوب ترین کارها زیارت امام حسین علیه السلام است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان اذعان داشت: دعا می کنیم در این ایام و ساعات که در آستانه ورود به ماه محرم هستیم به زودی این دست‌های بخشنده به شبکه زیبا و نازنین و شش گوشه اباعبدالله الحسین علیه السلام گره بخورد .

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه در روایات یکی از محبوب ترین کارها زیارت سیدالشهدا ء می باشد ابراز داشت: از رسول خدا سوال شد کدام کارها محبوب است؟پیغمبر فرمود : پیاپی مسلمانان را شاد کنید ، گرسنگی اش را برطرف سازید اندوهش را بزدایید و قرضش را ادا کنید .

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گلپایگان تصریح کرد: این که باعث شوید جامعه ای از انحراف نجات پیدا کند و به در مانده ای کمک شود و در مومن سرور ایجاد شود؛ آن سرور به صورت شبهی تجلی پیدا کرده که بلاهای عالم برزخ را از انسان دور می کند.

وی اظهارداشت: افتخار می کنیم شیعه حسین هستیم و هر وقت احساس کنیم کسی نیازی دارد هر کس با همه توان کمک می کند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان در پایان گفت: امیدواریم همه ما همانگونه که در دنیا قلب های مردم را شاد کردیم در روز قیامت خداوند متعال قلوب ما را به بخشیده شدن گناهانمان، به اعطای جوایز بسیار عالی و همنشینی اباعبدالله الحسین علیه السلام شاد کند.

?نجفعلی علیان ریاست جدید دادگستری گلپایگان نیز در این همایش اظهار داشت: مردم شهرستان گلپایگان همواره در کارهای خیر پیش قدم بودند اما در خصوص حمایت از خانواده های زندانیان یک کار نوپایی صورت گرفت.

علیان ابراز داشت: همه ما در خصوص خانواده های زندانیان می دانیم بعضی از خانواده ها از باب فقر و نیاز مالی در گیر زندان هستند و می بینیم زندان برای اینان یک درد بی درمان است و این درد جز به کمک خیرین درمان نمی شود.

وی در پایان بیان داشت: این جلسه دومین جلسه است که بعد از جشن گلریزان هر سال از باب وظیفه ای که داریم و قدردانی که باید کنیم و تشکر شفاهی که باید داشته باشیم برگزار می شود.

تصاویر مرتبط:

خبرنگار: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات