امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۶/۰۶
کد خبر : 104448
چاپ خبر :
در پاسخ به مزدوران میرزا قلمدان داخلی/ گروه سیاسی خبرگزاری بیان

داستان زن مشاطه و برجام/ ببینید خدمات دولت را!!!

حکایت ما و برجام همین است؛ برجام، هسته ای ما را تعطیل کرد؛دانشمندان جوان را بیکار یا اخراج کرد؛ سایه جنگ و تهدید را هم برنداشت؛ عزت هم به پاسپورتها برنگشت و .... اکنون تحریمها که لغو نشد هیچ، تحریم جدید هم اضافه شده است؛ به دولتمردان که انتقاد می کنی، پاسخهایشان چیزی بیشتر از پاسخ آن پیرزن نیست!

به گزارش خبرگزاری بیان،  نقل می کنند در زمانهای قدیم مردی، پیرزن مشاطه ای را واسطه کرد تا همسری برایش بیابد، در نهایت کمالات ظاهری و باطنی!

پس از چندی، پیرزن که در کار مشاطه گری و بزک کردن استاد بود، زنی را همراه خود نزد مرد آورد و بنا شد با هم صحبت کنند.

مرد نگاهی به زن انداخت و به پیرزن گفت: چشمان این زن که لوچ است! پیرزن گفت: خب چه بهتر؛ خیالت راحت است که مرد دیگری به او نظر نخواهد داشت.

مرد باب صحبت را با آن زن باز کرد اما متوجه شد که او لکنت زبان شدیدی دارد دوباره رو به آن مشاطه کرد و گفت: زبانش هم که الکن است! پیرزن گفت: چه بهتر! دیگر در خانه با سخن گفتن زیاد، سرِ تو را نمی خورد!

مرد گفت: بهتر است به داخل منزل رویم و صحبت کنیم؛ ناگهان دید پای زن لنگ می زند و یکی از پاهایش از دیگری کوتاهتر است! به پیرزن گفت: پاهایش هم که لنگ است! دوباره پیرزن با حاضر جوابی پاسخ داد: اینکه حُسن است؛ خیالت راحت است که همیشه در خانه می نشیند و بیرون نمی رود!

مرد بخت برگشته که با همه این اوصاف همچنان راضی به ازدواج بود، باب صحبت را با آن زن لوچِ الکنِ لَنگِ باز کرد؛ کمی که از صحبتهایشان گذشت، مرد متوجه شد که این زن، شیرین عقل هم هست!

این بار با عصبانیت رو به پیرزن کرد و گفت: این بود آن زن صاحب کمال و زیبایی؛ این که دیوانه است و عقل درست و حسابی ای ندارد!

پیرزن با پررویی رو به مرد کرد و گفت: وا! این همه حسن داشت؛ حال به خاطر این یک عیب ترش رویی می کنی! این یک عیب را به آن همه حسن ببخش!

?حکایت ما و برجام هم همین است؛ برجام، هسته ای ما را تعطیل کرد؛ سیمان در راکتور اراک ریخت؛ دانشمندان جوان را بیکار یا اخراج کرد؛ سایه جنگ و تهدید را هم برنداشت؛ عزت هم به پاسپورتها برنگشت ،واردات بی رویه به واسطه عدم ورود ارز به داخل کشور کمر اقتصادرا شکسته و …. اکنون که تحریمها هم لغو نشد که هیچ، تحریم جدید هم اضافه شده است؛ به دولتمردان که انتقاد می کنی، پاسخهایشان چیزی بیشتر از پاسخ آن پیرزن نیست!

?این همه حسن و دستاورد داشته برجام؛ عینک بزنید تا ببینید! حالا یک تحریم ناچیز هم اضافه شده که قبلا هم بوده و چیز جدیدی نیست! نباید زحمات مذاکره کنندگان را نادیده بگیرید!

این بار هم داستان، داستان بزک است؛ می خواهند برجام خسارت محض را موهبت خدا جا بزنند! و در کنار آنهم برخی در شهرستان می گویند عده ای نمی بینند اینهمه خدمات را خوب اشکالی نداره شما بگویید تا بنویسیم .
?لازم نیست از رهبری مایه بگذارید در عمل نشان دهید همین دوروز پیش امام مسلمین اگر قبول داریددرجمع اعضای هیأت دولت، «اقتصاد» را اولویت واقعی کشور خواندند و با تأکید بر تلاش بی‌وقفه مسئولان برای حل مشکلات معیشتی مردم از جمله #بیکاری_جوانان گفتند:
?اقتصاد باید اولویت همه اعضا و بخشهای دولت باشد.
?آمارهای ارائه شده در بخش اقتصاد بر اساس مبانی علمی مطرح می‌شود، اما این آمارها به‌طور کامل و در همه‌جا، نشان دهنده وضع واقعی کشور و زندگی مردم نیست، بنابراین در این میان مشکلی وجود دارد که باید آن را شناخت و حل کرد.
?بر اساس این آمارها، تورم از چند ده درصد به زیر ده درصد رسیده، اما آیا قدرت خرید مردم و ارزشی پول ملی نیز در همین مقیاس، بالا رفته است؟
?درباره رکود هم آمارهای اعلام شده درست است ولی هنوز واحدهای کوچک و متوسط فراوانی وجود دارد که زیر ظرفیت کار می کنند یا تعطیل شده اند و این واقعیت نشان می‌دهد که یک جای کار عیب دارد که باید آن را پیگیری و رفع کرد. (۹۶/۶/۴)
?حالا شما که سنتان همپای ماقبل بعثت است بدانید ، انقلاب و انقلابیگری ربطی به سن سال نیست الان دهه هفتادی ها از بسیاری از هفتادساله های دنبال قدرت و از نفس افتاده خیلی جلو ترند .
?امام موسی صدر: قاتلان کربلا را”کم خطرترین” دشمنان امام حسین(ع) دانسته و اعتقاد داشتن:
?حسین(ع) سه گروه دشمن دارد؛ دسته اول آنان که او را کشتند. این دسته کم خطرترین دشمنان هستند، چون تنها جسم امام را که محدود بود، کشتند. دسته دوم آنان که تلاش کردند آثار امام را محو کنند؛ قبر امام را ویران کردند و از آمدن زائران جلوگیری کردند و کسانی که در اطراف قبر آن حضرت زندگی می‌کنند را مورد آزار و اذیت قرار دادند. خطر این دسته بیشتر از دسته اول است، ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند».
▪️«ولی دسته سوم که خطرناک‌ترین دشمنان آن حضرت هستند، آنانند که کوشیدند اهداف امام حسین(ع) و ابعاد انقلاب حسینی را تحریف کنند و آن را ابزار کسب و درآمد قرار دهند و بهره برداری‌های بی‌ارزش از آن کنند و یا آن را مورد سوء استفاده برای منافع شخصی قرار دهند. اینان تلاش کردند بالاترین بُعد حسینی یعنی هدف نهضت حسینی را از بین ببرند.
?حالا باید گفت هیچ گاه حرف با عملتان یکی نیست یعنی نمی شود یکجا نام از رهبری و امام (ره) و انقلاب و دین زد و یکجااز مفسدین و خوانندگان فاسددوران ستم شاهی و بی بند وباری و اباحه گری را برای چند رای تبلیغ کرد. انقلابیون پشیمان هنوز نان دوران انقلاب را می خورند وگرنه در پیشگاه ملت پشیزی ارزش ندارند .زین پس صریح تر خواهیم گفت نمی شود روز در اردوگاه امام باشید وشب در اردوگاه عمرسعد معیار شناخت افراد حال فعلی اوست .شمر جانباز جنگ صفین و سردار سپاه امام حسن(ع) بود و نهایتا قاتل امام حسین (ع)
سرویس سیاسی بیان.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات