امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۵/۲۵
کد خبر : 103881
چاپ خبر :
مسعود اسکندری رئیس شورای شهر گلپایگان

شورای چهارم شهر گلپایگان با دغدغه اعمال نظر ها در خصوص طرح جامع شهری پرونده کاری خود را بست.

اسکندری ضمن گله مندی از برخی تنگ نظریها و سوء نیت ها تصریح کرد: یکی از دغدغه های شورای چهارم طرح جامع شهری می باشد که عده ای مغرضانه و با اعمال نظرها در صدد کوچک کردن شهر هستند .

به گزارش خبرگزاری بیان،مسعود اسکندری رئیس شورای شهر گلپایگان در آخرین جلسه دوره چهارم شورای اسلامی شهر گلپایگان که با حضور اصحاب رسانه برگزار گردید اظهار کرد :دوره چهارم شورا با توجه به اینکه با تنشها و ایجاد ظرفیتها همراه بود؛ خوشبختانه با مدیریت تمام مسائل به نحو احسن انجام شد.

وی با اشاره به اینکه شورا برخواسته از بطن مردم است افزود: شورا برای مردم است و در هر انتخابات این مردم هستند که با حضور در انتخابات پیامی را منتقل می کنند و انتخابات می تواند پیامهای متفاوتی به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به میانگین سنی جوان شورای دوره پنجم گفت : با توجه به اینکه شورای دوره پنجم دارای یک میانگین سنی جوان هست امیدواریم بیش از پیش در راستای آبادانی وپیشرفت شهرستان تلاش صورت گیرد.

اسکندری با بیان اینکه ترقی و پیشرفت شهرستان یکی از افتخارات ما در شورای چهارم می باشد عنوان کرد: وحدت و همدلی و وفاقی که بین مسئولین شهرستان و شورای دوره چهارم بود سبب شد تا در زمان مشکلات و تنشها مدیریت خاصی شکل گرفته و با ظرافت کارهای حساس رقم بخورد.

وی در خصوص عوامل موفقیت دوره چهارم شورا گفت: یاری خداوند متعال و دعای خیرمردم و پشتکار شهردار وقت و شورای شهر سبب شد تا شهرداری با وجود عدم درآمد بتواند کارهای بزرگی را در شهرستان انجام دهد.

وی درادامه با اشاره به مساله مهم بازیافت زباله و ساخت کارخانه بازیافت به عنوان یکی از اقدامات مهم دوره چهارم شورا افزود: متاسفانه زباله ها در شهرستان به مانند بمب اتمی بود که در درحال کارگزاری بود و جان و سلامتی مردم و منطقه را تهدید می کرد و با کارشناسی و بررسی تمام مسائل بزودی کارخانه بازیافت به بهره برداری خواهد رسید.

اسکندری ضمن گله مندی از برخی تنگ نظریها و سوء نیت ها تصریح کرد: یکی از دغدغه های شورای چهارم طرح جامع شهری می باشد که عده ای مغرضانه و با اعمال نظرها در صدد کوچک کردن شهر هستند .

اسکندری عنوان کرد: در طول دوره چهارم شورا، در مجموع 335جلسه برگزار شده و خروجی جلسات 800مصوبه می باشد و از مجموع مصوباتی که از طرف شهرداری به شورا وارد شده است بالای 99 درصد تایید شده وبه شهرداری رفته است.

رئیس شورای شهر در خاتمه بیلان مالی و بودجه های شهرداری را طی چهار سال دوره چهارم برای اطلاع عموم مردم بیان کرد و افزود : در سال ۹۲ واولین سال دوره چهارم شورا بودجه شهرداری ۱۳ میلیارد تومان بوده که ۸میلیارد و پانصد میلیون تومان صرف پروژهای عمرانی شهر شد و ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان آن صرف هزینه های جاری گردید.

وی ادامه داد: سال ۹۳ و در دومین سال شورای چهارم، بودجه شهرداری ۱۵ میلیارد تومان بوده است که ۱۰ میلیارد تومان آن صرف پروژه های عمرانی شده و ۵ میلیارد آن در بحث هزینه های جاری هزینه شده است.

اسکندری یادآور شد: سال ۹۴ از ۱۷ میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده ۹ میلیارد و صد میلیون تومان در پروژهای عمرانی و ۷ میلیارد و نهصد میلیون تومان در بخش هزینه های جاری مصرف شد.

رئیس شورای شهر گلپایگان در خاتمه اظهار داشت : در سال ۹۵ ۲۱ میلیارد تومان بودجه پیش بینی شد که ۲۲ میلیارد تومان محقق گردید و ۱۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان در پروژه های عمرانی و ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان در هزینه های جاری اختصاص یافته است.

خبر نگار: مهری طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات