امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۵/۲۵
کد خبر : 103897
چاپ خبر :
حرف اکثر اعضای شورای اسلامی دوره چهارم شهرگلپایگان

با وحدت و همدلی هر آنچه را در توان داشتیم انجام دادیم

نوربخش عضو شورای شهر بیان کرد: اقدامات دوره چهارم بیان شد ولی نکته قابل تامل ان است که شورای چهارم آنچه را درتوان داشت انجام داد وکوتاهی صورت نگرفت .

?کارنامه شورای چهارم نتیجه وحدت وهمدلی

جعفر خادمی پور عضو شورای شهر در آخرین جلسه شورای دوره چهارم گفت: آنچه دراین دوره شورا نمایان بود همدلی و وحدت در راستای خدمت بود وشورای چهارم کارنامه مطلوبی را ازخود بجای گذاشته است.

?اهتمام شورای چهارم برای تصویب طرح جامع شهری

قاسم نادری در ادامه جلسه بیان کرد: دوره چهارم شورا با وجود پستی وبلندیهای که داشت به پایان رسید و امروز اختتامیه شورای چهارم می باشد و شورای چهارم تمام همت خود را برای صیانت از رای مردم بکار گرفته است .

وی تصریح کرد:یکی از مهمترین اقدامات شورا و شهرداری پیگیری طرح جامع شهر می باشد و براساس پیگیریها طرح جامع شهری در استانه ابلاغ می باشد.

نادری گفت :طرح جامع شهری در سال ۷۹ بازنگری شده و سال ۸۱ ابلاغ گردیده است وشهرداری به اجبار از سال ۸۱ تا کنون با این طرح جامع سپری کرده است.

این عضو شورا افزود: با توجه به اینکه هر طرحی می بایست هر ۵ سال مورد بازنگری قرار بگیرد ولی شهرداری به مدت ۱۶ سال بر اساس طرح قدیم اقدام میکرده است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای شورای دوره پنجم گفت: ۹۰ درصد عملیات های عمرانی پروژه ها انجام گرفته است وامیدوارم شورای پنجم این پروژها را به اتمام برسانند.

?اقدامات شهرداری باتوجه به مشکلات بودجه اقدامی جهادگرانه است

مجیدنوری عضو شورای شهر گفت: هدف شورا خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم فهیم گلپایگان بوده است و براساس منویات رهبر معظم انقلاب شورای چهارم بر روی کارهای عمرانی و زیر بنایی تاکید و عمل داشته است.

وی اذعان کرد : امیدواریم در آینده توسعه همراه با آبادانی شهرستان را شاهد باشیم.

نوری بیان کرد: شهرداری گلپایگان با وجود مشکلات بودجه شهرداری جهادگرانه عمل کرد.

?وحدت برگ پیروزی و موفقیت در شورای چهارم

سعید گلپایگانی در ادامه آخرین جلسه شورای چهارم ضمن تبریک به منتخبین شورای پنجم اظهار کرد: امیدوارم حد انتظاری که مردم از شورا دارند تکمیل تر و کارشناسانه تر از قبل به منصه ظهور برسانند.

وی افزود : آنچه در شورای چهارم بود وحدت اعضا بود امیدوارم آنچه مورد انتظار بوده است را محقق کرده باشیم.

? پارک بانوان مصوبه ای که از ۱۲ سال پیش منتظر اقدام بود

خدیجه ناطقی عضو شورای شهر در ادامه گفت : شورای چهارم را می توان در سطح کشور از جمله شوراهایی دانست که با دوره بسیار سختی مواجه بود و رکود اقتصادی که کل جامعه را در بر گرفته بود و شورای چهارم گلپایگان نیز خواه ناخواه تحت تاثیر این موضوع قرار داشت.

وی تصریح کرد:انتظار می‌رفت که طرح پارک بانوان پیشرفت بیشتری داشته و به بهره برداری میرسید.

ناطقی افزود: مصوبات پارک بانوان از ۱۲سال پیش بود وشورای چهارم به حد موضوع را دنبال کرد ونتیجه آن انجام اقدامات زیر بنایی ست که در حال انجام است و ادامه کار را به دو تن از بانوان که منتخبین مردم هستند می سپاریم.

?ما به مقتضای زمان آنچه درتوان داشتیم انجام دادیم/ شورای چهارم کوتاهی نکرد

نوربخش عضو شورای شهر بیان کرد: اقدامات دوره چهارم بیان شد ولی نکته قابل تامل ان است که شورای چهارم آنچه را درتوان داشت انجام داد وکوتاهی صورت نگرفت .

وی افزود: ما به مقتضای زمان تمام توان خود را برای رضایت مردم که همان رضایت خداوند است انجام دادیم.

وی با اشاره به اهم فعالیتهای شورای چهارم گفت: در بحث آزاد سازیها؛ بلوار امام رضا، بلوار مطهری و بلوار خوانسارمی باشد در مباحث جدول گذاری؛ لکه گیری و آسفالت و المان سازی میدان قاضی زاهد و در بحث پیاده رو سازی تقریبا در گلپایگان تمام شده است اتمام موزه شهدا؛ اجرای عملیات در پارک شهرک الوند وپارک بانوان و توجه به رباطات و توجه به جزیره های گلپایگان با توجه به توان شورا اقدامات انجام شد.

وی اذعان کرد: یکی از افتخارات ما در شورای چهارم این است که جلوی بلند مرتبه سازی نافرم در گلپایگان گرفته شد و امیدواریم این روند توسط اعضای شورای پنجم نیز دنبال شود.

نوربخش در خاتمه بیان داشت : بحث بازیافت یکی از اقدامات خوب شورای دوره چهارم بود که در زمان ما کلنگ زنی شد وامیدواریم به زودی به بهره برداری برسد و طرح جامع از دیگر اقدامات شورای چهارم می باشد که بزودی ابلاغ خواهد شد.

خبر نگار: مهری طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات