امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۲۱
کد خبر : 15511
چاپ خبر :
علی رضا طاهری نیا مدیر بخش هنر و ادبیات

این متن را یک بار بخوانید

«برای آنچه «نمایشنامه فِدِر» نمی توانست باشد باید به همه ی دانش مردم شناسی رجوع کرد و برای آنچه «نمایشنامه فِدِر» هست فقط باید آن را خواند یا شنید.»
حالا به جای «نمایشنامه فدر»، «صفحه هنر و ادبیات» بگذارید و دوباره بخوانید…
حالا شاید توانسته باشم منظورم را از یک مقدار مردمی بودن این صفحه برسانم. تا تو چه فهم کنی از این سخن که من می گویم؛ حالا شاید توانسته باشم منظورم را از یک مقدار مردمی بودن این صفحه برسانم!
و اما چند توضیح؛
1 – سپاسگزارم از همه ی کسانی که شماره های پیشین «هنر و ادبیات» را دیدند، لبخند زدند، تماس گرفتند، نظر دادند و انتقاد کردند.
2 – البته برای ما انتقاد از همه چیز مهمتر و حیاتی تر است آنقدر که برای جلوگیری از انقراض نوعی حشره – مثلن یک نوع پروانه ی کمیاب – وجود یک زیست بوم تازه، مهم و حیاتی به نظر می رسد.
3 – بنابراین با تمام وجود اعتراف می کنم در قسمت «سرآغاز» دوشماره قبل به جای «مجاهدین خلق» باید «حزب توده»، نوشته می شد…
4 – و در شماره ی اخیر نام شاعر شعر«فیل کوچولو» «لعیا شفاعت 12 ساله» باید نوشته می شد که بدین وسیله ضمن اصلاح از یادآوری خوب عباس گُلکار، خانم صحت و دوستان دیگری که معلوم بود مطالب را با دقت خوانده بودند قدردانی می کنم.
5 – متن بالا؛ «برای آنچه نمایشنامه فدر نمی توانست باشد…» از صفحه ی (296) و سر تیتر «کرانه های سخاوت» از صفحه ی (57) کتاب ارزشمند «ادبیات چیستِ؟» نوشته ی «ژان پل سارتر» گرفته شده است.
6 – درپایان ضمن تقدیر از خانم خوبرو و خانم پهلوانی بابت تصویرسازی و طراحی، صفحه ی «هنر و ادبیات» شاعران و نویسندگان زیادی دارد که روز به روز به جمع شان افزوده می شود و نمی دانید چقدر مایه ی دل گرمی ست. شما هم می توانید مطالب ارزشمندتان را به نشانی های؛
www.bayangolpayegan.ir
www.fanoose-golpayegan.blogsky.com
در قسمت نظرات و
alitaherinia4@gmail.com
ارسال کنید.
مطمئن باشید قسمتی از صفحه را برای چاپ انتقادات شما خالی می گذاریم.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات