امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۰۸
کد خبر : 4226
چاپ خبر :
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان گلپایگان

صرفه جویی در مصرف آب تنها راه مقابله با مشکل کم آبی در گلپایگان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ؛رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان گلپایگان ،در جلسه مدیریت بحران که با حضور مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزارشد،

 همکاری دستگاههای اداری با اداره آب و فاضلاب روستائی را مثمر ثمر دانست و اظهار داشت: تأمین آب سالم و بهداشتی برای مصارف خانگی و غیر خانگی از وظایف این نهاد است.

عباس رحیمی با بیان اینکه صدور مجوز برای کف شکنی به چاههای آب شرب نباید داده شود، تأکید کرد: با توجه به آفت آبهای زیرزمینی،مشترکین و مصرف کنندگان صرفه جوئی لازم را در مصرف آب داشته باشند.

وی گفت: کار آبرسانی به روستاهای شهرستان که دچار کمبود آب شده بودند به اتمام رسیده است.

رحیمی با بیان اینکه راه اندازی چاه روستای زرنجان باهزینه ای بالغ بر۱۰۷میلیون تومان به اتمام رسیده است، ادامه داد: شبکه آبرسانی به روستای نیوان سوق با هزینه بالغ بر۳۴۰میلیون تومان نیز تعویض و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه اصلاح و تکمیل شبکه آبرسانی به روستای هنده باهزینه ای بالغ بر۶۰میلیون تومان اصلاح و تکمیل شده است، گفت: شبکه آبرسانی  روستای رباط سرخ باهزینه بالغ بر۱۲۷ میلیون تومان نیز تعویض و به اتمام رسیده است.

وی افزود: برای خط انتقال آب از روستای رباط سرخ به سعیدآباد و بالعکس ۶۷ میلیون تومان اعتبار اولیه هزینه شده است.

این مقام مسئول با تأکید براینکه مسئولین برای پرداخت معوقه قبوض آب اقدام کنند،خاطر نشان کرد: مشترکین مصارف آب روستائی پس از دریافت قبوض بلافاصله در مدت مشخص شده بدهی خود را پرداخت نمایند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات