امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۲/۲۵
کد خبر : 2363
چاپ خبر :
رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان

استقرار نظام جامع توانمندسازی مردم در بحث خود مراقبتی

IMG_0772

همایش خیرین سلامت شهرستان گلپایگان به مناسبت هفته سلامت باشعار(خودمراقبتی ) با حضور مسئولان شهرستان وخیرین عرصه سلامت در تالار اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان برگزارگردید.

دراین مراسم که به منظورتجلیل از خیرین شهرستان برگزار گردید،دکتر رستمی رئیس شبکه بهداشت شهرستان گلپایگان اظهار داشت:در مورد هفته سلامت یکی از سیاست های مهم وزارت بهداشت در سال 93 استقرار نظام جامع توانمندسازی مردم در بحث خود مراقبتی می باشد و بر اساس تصمیم معاونین بهداشت و درمان یک عمرسلامت با خود مراقبتی به عنوان شعارسال93 برای کشور انتخاب شده است.

وی گفت :در واقع خود مراقبتی گام نخست در حفظ سلامت است و بسیاری از اقدامات که بصورت  مداوم انجام می دهیم در واقع نوعی خود مراقبتی می باشد .

رستمی در ادامه افزود:به  دلیل اهمیت کنترل فشار خون به منظور نقشی که فشار خون در بروز بسیاری ازبیمارها دارد، در تاریخ های 27اردیبهشت ماه و 17خردادماه روز فشارخون در ایران نامگذاری گردیده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان اظهار تصریح کرد: سخن گفتن از این عمل بزرگ خیرین کاری دشواراست؛ بدلیل آنکه آنها هدف بزرگ و متعالی را دنبال می کنند وما به هیچ وجه قادر به بیان ارزش عمل آنها نیستیم.

رستمی در ادامه به اقدامات  خیرین از بیست سال پیش تا کنون اشاره کرد و افزود: در این سال ها کارهای موثری انجام شده است.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات