امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۰۶/۳۱
کد خبر : 425
چاپ خبر :

بیان مردم

bayan-mardom

بیان مردم:

مدتهاست که جمعی از جوانان شهرستان که به صورت حرفه ای به ورزش دوچرخه سواری می پردازند، که خب این در جای خود خیلی هم خوب و پسندیده است ؛ ولی موضوع ناراحت کننده و آزار دهنده در این باره این است که این عزیزان با همان وضعی که در زمان تمرین نیاز این سبک ورزش است،در سطح شهر حضور پیدا می کنند.باید توجه داشت که ما در یک شهر مذهبی زندگی می کنیم و این خوب نیست که با این لباس های تنگ ، چسبان ، کوتاه و تا بالای زانو در شهر تردد شود.

جوادی

بیان مردم:

چرا پخش رادیو معارف مدتی است در گلپایگان با مشکل مواجه شده و به سختی می توان آنرا دریافت کرد.

ا.ظ

بیان مردم:

 کاش با مظاهر روزه خواری در ماه مبارک رمضان برخورد قانونی می شد .نمیشه که یه عده معدودی با گستاخی تمام در ملاعام روزه خواری کنند و وقتی هم که به آنها معترض می شوی با بی شرمی تمام طلبکار هم می شوند پس مسئولین چکاره اند؟!

یک شهروند

 بیان مردم:

 می خواستم بپرسم حالا با افتتاح تصفیه خانه،ما داریم آب تصفیه شده می خوریم.

2736…0938

 

بیان مردم:

سوالی که داشتم از اداره برق شهرستان است،برای یک کوچه چهار تا پنج متری چه نیازی به نصب دو لامپ بزرگ است؟!.آیا واقعاً یک لامپ کفایت نمی کند و نور کوچه تامین نمی گردد؟!

یک شهروند

 

بیان مردم:

بلاخره ما نفهمیدیم سانسهای استخر گلپایگان 1 ساعته ،45 دقیقه است،چقدره،یک ربع از این طرفش می زنند،یک ربع هم زودتر سوت می زنند و ملتا از آب بیرون میارند.این که حق الناسه، با آن میزانی هم که خودشون گفتن نمی خونه.این کار در شان مردم نیست

س.ج

بیان مردم:

پخش صدای ملکوتی اذان از مساجد هم لازم و هم خیلی خوب است و کسی نمی تواند منکر آن شود ،خصوصاً در سرزمین اسلامی ما ؛ ولی آیا صدای بلند و بیش از حد عرف آن هم پسندیده است که بعضی از مساجد این کار را می کنند؟

یک شهروند

بیان مردم:

یه گزارشم از وضعیت دریافت وجهه توسط مدارس در زمان ثبت نام ها تهیه کنید.ما که می بینیم دولت همش از طریق رسانه ها اعلام می کند هر گونه دریافت وجه توسط مدارس دولتی در هنگام ثبت نام ممنوع است،ولی وقتی می ری برای ثبت نام مجبورت می کنند که حتماً پول بدی. یسری واقعاً ندارن که پولی بدن،به کی آدم دردشا بگه.

س.امام جمعه   ای

 

بیان مردم:

چرا هیچ نظارتی روی قیمتهای میوه و تره بار در گلپایگان  نیست ، دوتا مغازه کنار هم قیمتاشون با هم متفاوته! 

جمعی از شهروندان

 

بیان مردم:

ما در منطقه عمران زندگی میکنیم شبها بعد از افطار وقتی شهربازی پارک ساحلی شروع به فعالیت میکنه سرو صدای جمعیتی  که در حال تفریح هستن باعث آزار و اذیت ساکنان این محله میشه  و متأسفانه  این سرو صدا تا بعد از نیه شب هم ادامه دارد .

همچنین به علت عدم رعایت استاندارد ها و اصول ایمنی هراز گاهی هم شاهد بروز حوادث ناگواری در این پارک هستیم.

جمعی از اهالی منطقه عمران

بیان مردم:

یه شب در حال عبوربا ماشین  از کوچه ها بودم  متوجه شدم که یک گودال بزرگی روبروی من است هرجوری شده بود ماشینو کنترل کردم که تو گودال  نیفتم و خدارو شکر این اتفاق نیفتاد تنها مشخصه و علامت وجود گودال یک کارتون خالی بود! سؤال من از مسؤلین این است که اگر من تو گودال میفتادم چه کسی  یا چه ارگانی پاسخگو بود. حتماً باید اتفاق خاصی بیفتد ، شهروندی دچار حادثه شود ، تا شاید! مسببین به فکر بیفتند.

7140…0937

 

بیان مردم:

چند وقتی هست که کیف قاپی با موتورسیکلت در شهرستان اتفاق می افته حدود چند هفته پیش در تقاطع خیابان  شهید عابدی به سمت میدان فردوسی، یه موتور سوار کیف یه خانم بچه بغل رو دزدیده و بچه اون رو هم به زمین زده. مورد مشابه برای یک دخترخانم در کوچه آموزش و پرورش اتفاق افتاده است. از مسئولین انتظامی شهرستان درخواست پیگیری عاجزانه داریم.

8016..0913

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات