امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۰۶/۳۰
کد خبر : 401
چاپ خبر :

شعاری را که حضرت امام خمینی(ره)برای اولین بار برعلیه اسرائیل

42

به گزارش خبرنگار بیان امام جمعه گلپایگان درآخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان بیان داشت:روزجهانی قدس،روز تجلی وحدت مسلمین است و روز پایداری واستقامت امت اسلامی برای تحقق بخشیدن به اولین قبله مسلمانان است.

امام جمعه شهرستان جهان اسلام را به هوشیاری و وحدت دعوت نمود؛وراه نابودی رژیم جعلی اسرائیل را همین وحدت و یکدلی امت اسلام دانست؛و از کشورهای عربی خواست که با اتحاد و همدلی در جهت از بین بردن غده سرطانی منطقه تلاش کنند.

اسماعیلی حمایت ازملت مظلوم فلسطین را امری ضروری دانسته که امروز بیش ازپیش اهمیت دارد گفت:امروز شعار مرگ براسراییل درکشورهایی که دراثر بیداری اسلامی درآنها انقلاب رخ داده همچون مصرولیبی؛باعث غافلگیری وسردرگمی اسراییل و حامیان آن شده است.

 وی درادامه اظهار داشت:شعاری را که حضرت امام خمینی(ره)برای اولین بار برعلیه اسرائیل دادند،امروزه جهانی شده است.

حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه گلپایگان؛ رژیم اشغالگر قدس را تهدیدی برای صلح جهانی دانست واین رژِم جنگ افروز را که دارای سلاح های پیشرفته و مدرن است را مخل رشد و توسعه کشورهای اسلامی دانست.

وی درادامه با اشاره به سالگرد شهادت شیخ فضل‌الله نوری گفت:شهید شیخ فضل‌الله نوری با درخواست مشروطه مشروعه،مبانی اسلام را در کشور زنده کرد و در این راه به شهادت رسید.

 امام جمعه شهرستان ضمن اشاره به رو زخبرنگار و تبریک به اصحاب رسانه و خبرنگاران،آنها را پل ارتباطی مردم و مسئولان دانست واین قشر را دارای رسالتی بزرگ دانست و ازجایگاه ویژه‌ آنها در جامعه یاد کرد و نسبت به گسترش تلاش اصحاب رسانه و مطبوعات در شهرستان ابراز امیدواری کرد.41

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات