امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۶/۰۸
کد خبر : 74125
چاپ خبر :

افتتاح سد مخزنی کوچری با چاشنی توهین به مردم گلپایگان

این توهین، توهین به کل مردم شهرستان است چون این رسانه های محلی هستند و حق آنان بود که خبر مراسم افتتاحیه را به اطلاع مردم شهر برسانند.

بیان گلپایگان-افتتاحیه سد کوچری- 8-6-95 (65)

به گزارش بیان گلپایگان؛ صبح دیروز از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلپایگان بمنظور انعکاس خبر حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو و استاندار اصفهان جهت افتتاح سد مخزنی کوچری گلپایگان با کلیه خبرنگاران شهرستان گلپایگان تماس گرفته شد و اعلام گردید کلیه تجهیزات ثبت خبر اعم از دوربین و رکوردر جهت اقدامات امنیتی تا ساعت 14:00 دیروز تحویل فرمانداری گردد و مجدداً پیش از مراسم افتتاحیه سد کوچری یعنی صبح امروز به خبرنگاران تحویل داده شود.

امروز صبح پس از حضور خبرنگاران شهرستان در محل فرمانداری و انجام بازرسی بدنی و دریافت تجهیزات خبرنگاریشان جهت انعکاس مراسم افتتاحیه سوار بر مینی بوسی که برای آنان در نظر گرفته شده بود شدند و جالب اینکه هیچ کدام از خبرنگاران شهرهای های اصفهان و قم که تعداد آنان نیز زیاد بود مورد بازرسی بدنی قرار نگرفتند.

پس از انجام مراسم احترام رئیس مجلس، وزیر نیرو، استاندار اصفهان به مقام شامخ شهدای گلپایگان کلیه ی خبرنگاران به همراه مسؤولین و مهمانان دعوت شده عازم سد مخزنی کوچری شدند.

چیزی که برایمان بسیار تعجب آور بود و جنبه ی توهین آمیز داشت ورود کلیه خبرنگاران شهرهای دیگر به مراسم افتتاحیه سد مخزنی کوچری و ممانعت تیم حفاظتی از ورود کلیه نشریات و خبرگزاری های شهرستان گلپایگان به محل افتتاح سد کوچری بود و حتی با انجام حرکاتی زشت به خبرنگاران گلپایگانی توهین نمودند که این حرکت و برخورد ناشایست توهین به مردم فهیم شهرستان گلپایگان می باشد که سالهاست مسؤولین مختلف کشور از آب و خاک این شهرستان استفاده نموده و حالا چنین برخوردی از خود بروز دادند.

در اینجا لازم است نماینده محترم شهرستان و دیگر مسؤولین شهرستان که دارای تریبون می باشند این موضوع را به اطلاع مسؤولان رده ی بالاتر برسانند و این برخورد توهین آمیز پیگیری شود زیرا این توهین، توهین به کل مردم شهرستان است چون این رسانه های محلی هستند و حق آنان بود که خبر مراسم افتتاحیه را به اطلاع مردم شهر برسانند.

انتظار می رود نماینده محترم از طریق رئیس مجلس این موضوع را پیگیری نماید و از کلیه خبرنگاران عذرخواهی شود.

شایان ذکر است بسیاری از مسؤولین محلی نیز اجازه ورود به مراسم افتتاحیه را نیز پیدا ننمودند.

بیان گلپایگان-افتتاحیه سد کوچری- 8-6-95 (70)

بیان گلپایگان-افتتاحیه سد کوچری- 8-6-95 (71)

بیان گلپایگان-افتتاحیه سد کوچری- 8-6-95 (69)

بیان گلپایگان-افتتاحیه سد کوچری- 8-6-95 (67)

بیان گلپایگان-افتتاحیه سد کوچری- 8-6-95 (66)

بیان گلپایگان-افتتاحیه سد کوچری- 8-6-95 (83)
بیان گلپایگان-افتتاحیه سد کوچری- 8-6-95 (77)
بیان گلپایگان-افتتاحیه سد کوچری- 8-6-95 (73)
بیان گلپایگان-افتتاحیه سد کوچری- 8-6-95 (75)

بیان گلپایگان-افتتاحیه سد کوچری- 8-6-95 (76)
بیان گلپایگان-افتتاحیه سد کوچری- 8-6-95 (72)

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. نصیری گفت:

    واقعا تاسف باره
    مسئولین باید این اقدام منزجر کننده را بی پاسخ نزارند و با افراد خاطی بشدت برخورد کنند

  2. همشهری گفت:

    سلام اگر این اتفاق برای شهر دیگری افتاده بود مردم آن شهر حتما حق خود را از طریق مقامات می گرفتند ولی مطمئن هستم مسئولین محلی هیچ کاری نخواهند کرد.

  3. گلپایگانی گفت:

    این برخورد ناشایست را می بایست حتماً نماینده شهرستان آنگونه که می نمایاند ارتباط دارد در صحن علنی مطرح و این برخورد را پی گیری نماید.

  4. اشراقی گفت:

    متأسفانه من مطمئنم شما را بخاطر این اطلاع رسانی مؤاخذه خواهند کرد نه کسانی را که اینگونه برخورد کردند و سوال اساسی اینکه اگر نمی خواستند چرا از قبل گفتند لوازم و تجهیزات خود را تحویل بدهید. این بسیار بسیار حرکت ناپسندیس که از شهرهای دیگه را راه بدهند و خبرنگاران شهرستان را که مردم آن سالها رنج کشیدند تا این سد ساخته بشه را ندید بگیرند بدرستی این حرکت توهین به مردم شهرستان است.

  5. رفیعی گفت:

    من متأسف شدم این خبر را شنیدم و قتی دیشب از اخبار سراسری شنیدم قرار این سد افتتاح بشه از صبح پی گیری اخبار محلی بودم وواقعا این اتفاق باعث تخریب چهره شهر شد.اگر مسولان در این رابطه پاسخگو نباشند آنهم در دولت تدبیر و امید و آنهم در هفته دولت بسیار بسیار ناگوار و باعث سرخوردگی مردم خواهد شد .

  6. حسین گفت:

    بنده به عنوان یک شهروند از بزرگان شهرستان که دستی بر آتش دارند و مسئولیتی در سطح مملکت دارند تقاظا می کنیم این موضوع را پی گیری نمایند و فریاد مظلومیت مردم این خطه را بیشتر به گوش مسئولان برسانند.

  7. شهروند گفت:

    من هم به عنوان یک شهروند فقط می تونم بگم متأسفم از این برخورد و اگر مسئولین محلی اقدامی نکنند با زاین اتفاقات در حوضه های دیگر رخ خواهد داد و مردم تحقیر خواهند شد.

    • احمدی گفت:

      اصلا من معتقدم مسئولین شهرستان باید در پی این اقدام و به نشانه اعتراض محل را ترک می کردند نه بایستند و عکس و سلفی بگیرند،خبرنگاران زبان گویای جامعه است نباید به راحتی از کنار آن گذشت.

  8. ر-یاوری گفت:

    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز و زحمتکش بیان نیوز
    واقعا کار شرم آوری کرده اند!!!!
    ما از مسئولین گلپایگان تقاضای پیگیری این موضوع را داریم.و همچنین در یک دیدار رسمی از این عزیزان عذرخواهی شود

  9. سید احمد گفت:

    متاسفانه همیشه همینطور بوده
    من چند سال خبرنگار صدا وسیما در گلپایگان بودم و بی مهری مسولین را زیاد دیدم
    تا یه مسوول از بیرون میاد قبله شون را گم میکنن و وقتی تنها هستن دور و بر خبرنگار محلی میچرخن و زبون میریزن.

  10. Anna گفت:

    خبر خوشایند افتتحاح سد کوچری بدست آقای لاریجانی به کام مردم عزیز شهرم زهر شد!!!
    افتتاح یا توهین!!!
    به هیچ وجه رفتار ناشایست این افراد را توجیه پذیر نمیباشد و باید از عزیزان خبرنگار گلپایگان عذرخواهی رسمی شود

  11. من گلپایگانیم گفت:

    هر در از این باغ بری می رسد …
    افتخاری دیگر در تاریخ شهرم
    افکار عمومی این توهین را بر نمی تابد
    خیلی زشته خبرنگارای استان های دیگه راه داده بشند اما خبرنگارای شهر ما را راه ندند!!!
    خبرنگارای دیگه را با احترام ببرند برای تهیه خبر اما خبرنگارای ما را بازرسی بدنی کنند!!!
    یه دقیقه سکوت برای احترام به مردم مظلوم گلپایگان
    ببینیم مسئولین شهرمون چه می کنند
    امیدوارم طبق تجربه سکوت نکنند

  12. وکیلی گفت:

    بنده مطمئن هستم این کار تعمدی بوده و باید حتما از کانال نماینده شهرستان پی گیری بشه.

  13. رضا محمدی گفت:

    تاسف تأسف تأسف و دیگر هیچ…
    به کجا چنین شتابان!!!!!
    شهروند عزیز غیرت و صلابت گلپایگانی ات چی شد!!!!
    چطور تونستی جلوی همشهری خودت را بگیری وبا خبرنگاران دیگر با احترام برخورد کنی!!!
    همشهری بودن هیچ مساوات علویت کجا رفت!!!!
    شیعه علی بودن و اینکار!!!

  14. حمید گفت:

    ازماست که برماست
    وقتی مسولین براخوش رقصی اب این منطقه رادودستی باعزت واحترام تحویل قم میدهندوجز
    قطره ای ازدریابراشهرنمیزارند الان هم معلومه که چرانذاشتن گلپایگانیهابفهمندکه چه خبره؟

    سهمی ازاین اب واین سدبرامن وشماومردممون نیست
    بعدازاین هم کسی صدای اعتراﺽ این مردمو نمیشنوه
    اینو مطمئن باشیدکه اب رفت وسدافتتاح شدوتموم
    بعدازاین وقتی میخایم بریم کوچری بایداز قم مجوزداشته باشیم.
    اگه میشه لطف کنیدویه سربه مهندس یاوری نماینده قبلی شهربزنیدتاخوب متوجه بشیدکه حق گلپایگانی هاراچقدرقشنگ ضایع شده وهیچکسی مسول وجواب گونیست
    ببخشیداگه مزاحم شدم ولی بقران خیلی ناراحت شدم که شماکه صاحب خونه هستید رابیرون کردن وقمی واصفهانی و…. رابدونه مشکل وتوهین عزت نهادن.
    ببخشید موفق وپیروزباشید

  15. م.شیبانی گفت:

    مرتضی.ش.همشهری گلپایگانی.منم به نوبه خودم ازحق خبرنگاران شهرم دفاع میکنم.خبرنگاران گلپایگانی واقعآزحمت زیادی میکشن.ازنماینده محترم شهرم درخواست میکنم که این موضوع را بررسی کند.چون واقعآ درهمه موارد دارن حق گلپایگان وگلپایگانی رو میخورن وهیچ یک از مسئولین شهرم نمیتونن جلوی این کارهارو بگیرن.باتشکر

  16. ر جمالی گفت:

    سلام همانگونه که در سفرهای خارجی نمایندگان رسانه های داخلی برای پوشش اخبار به عنوان نماینده ایران شرکت می کنند و اگر با آنها برخورد نامناسب صورت پذیرد در واقع به کشورمان توهین کرده و این اتفاق با رها رخ داده و آنها دشمنان ما هستند ولی این تعجب بر انگیزه که عده ای جوان که برای اعتلای شهرستان به عنوان خبرنگار حضور پیدا کردند با آنها اینگونه برخورد شد مسأله کوچکی نیست.وینده نیز خیلی خیلی آزرده خاطر شدم.

  17. سلامی گفت:

    من میدونم آبی از مسئولین گرم نمیشه منم معتقدم مسئولین شهرستان باید محل را به اعتراض ترک می کردند ولی چه کار کنند که از رده بالای خود می ترسند ولی باید نماینده شهرستان این بی احترامی را پی گیری کنه اصلاً نمی شه این وضع و تحقیر را تحمل کرد.

  18. سلطانی گفت:

    مطمئناً در جلسه خبری بوده و دوبار معلوم نیست چه عبای برای شهرستان می خواستند ببرند که خبرنگاران محلی را راه ندادند,چون خیالشون از بابت مسئولین تخته که آنها به خاطر میزو موقعیت هیچ حرکتی نخواهند کرد همین دو سه روز پیش تو خبرها اومد که مرکز سیتی اسکن شهرستان افتتاح شد خوب اگر اطلاع رسانی به موقع بیان و خبرنگاران نبود مسلماً با یک دستگاه ضعیف و کوچک سر مردم را شیره می مالیدند , در این موضوع هم حتماً اتفاق نا خوشایند دیگری برای شهر ستان در راهه وگرنه چه دلیلی داشت جلوی خبرنگاران محلی را بگیرند ،بلاتشبیه تروریست که نبودند.

  19. شریفی گفت:

    از دیگر خبرنگاران و نمایندگان رسانه های متعدد هم انتظار می ره مانند بیان شجاعانه این موضوع را پیگیری و اطلاع رسانی کنند بالاخره یکی باید پاسخگو باشه . منم معتقدم این مسأله عادی نبوده و با تصمیم گیری قبلی بوده چون ازشب قبل همانطور که در متن خبر اومده درخواست کردند که خبرنگاران وسایلشون را بیارند پس دلیلی نداره که بگیم کار هماهنگ نشده بوده.

  20. رحمانی گفت:

    این افتتاح به مناسبت هفته دولت انجام شده و مسلماً باید نمایندگان دولت در این مورد پی گیری و پاسخگو باشند.

  21. همشهری ساکن تهران گفت:

    بابا شما دلتون خوشه اگر یک کنسرت در یک شهر دور افتاده الان لغو شده بود و یا به یک توریست خارجی در یکی از دو افتاده ترین مناطق کشور توهین شده بوده الان تو تمام خبرگزاریها پخش شده بود و وامصیبتا …. ولی خبرنگاران در جامعه ما از طرف مسئولین فقط جای مورد تفقد قرار خواهند گرفت که به آنها احتیاج داشته باشند.

  22. هم ولایتی گفت:

    به نظرم باید این موضوع را به برادر خانم آقای لاریجانی آقای مطهری منعکس کنید چون برا همه چیز نظر میده و تازه گیا هم گفته نمی شه حرف حق را نگفت و باید زد پس ایشان برای این کار خوبه .ببینم توهین به مردم یک شهر را چونه پی گیری می فرمایند.

  23. مخاطب گفت:

    سلام.
    امروز خستگی سالها سختی و آسیبهای که از احداث به اجبار این سد در شهرستان ایجاد شده بود به بدترین شکل ممکن نمایان شد.سدی که قرار است حیات بخش چندین شهرو روستا باشد برای گلپایگان برابربود با تخریب و نابودی و تاثیرات آن بر اقلیم شهرستان .
    امروز نه تنهاخبرنگاران وبلکه تمامی مردم شهرستان در هر پست و مقامی مورد توهین قرار گرفتند.
    ومردم بهتر از هرکسی میدانند که اگر امروز حرمت دوستان ما و خبرنگاران شهرستان شکسته شد به چه دلیل می باشد .
    مسئولین اجرای و نماینده شهرستان و خیلی از مقامات بلند پایه باید پاسخگو باشند چرا که اینگونه برخورد ها بارها انجام شده و بارهاخبرنگاران بابزرگی از این مسائل گذشت کرده اند.اکنون سکوت جایز نیست چرا که همیشه با بی مهری از سوی مقامات خارج شهرستان وحتی شهرستان قرار واقع شده اند و اکنون باید از مقامات شهرستان پرسید برای حفظ جایگاه وشئونات مردم و خبرنگاران چه اقداماتی انجام داده اند مگر نه اینکه مسئولین نمایندگان مردم هستند پس اگر نمایندگان سکوت کردند جای بسی تأمل دارد.

  24. محمد گفت:

    من واقعا متاسفم برای مسولین و دلم برای خودم و تمام همشهریانم میسوزه که انقد راحت به ما توهین میکنند.واقعا دلیلش چه بوده که نزاشتند خبرنگاران گلپایگان بروند؟من خودم خبرنگاران قم و اصفهان را دیدم ک اونجا حضور داشتند.واقعا تا کی باید حق ما خورده بشه و سکوت کنیم?

  25. مهشید گفت:

    با سلام و احترام
    بعد از خواندن خبر ممانعت از ورود خبرنگاران بسیار متاسف شدم که چرا باید چنین رفتاری صورت بگیرد.
    به عنوان یک شهروند از مسوولین محترم شهرستان علی الخصوص فرماندار محترم و نماینده محترم خواستار پیگیری این موضوع و تفقد و دلجویی از جامعه خبرنگاران شهرستان و همچنین هم اندیشی به منظور عدم تکرار این گونه رفتارها با جامعه خبری می باشم. پایدار و پاینده باشید. صارمی.

  26. ا.صادق گفت:

    واقعا متاسفم به خاطر این اقدام زشت و تحقیر آمیز و از مردم میخواهم از نماینده خود نتنها خواستار عذرخواهی از مردم و خبرنگاران باشند بلکه تقاضی استفاده از آب برای زمین های کشاورزی سوخته و بی آب خود باشند چرا نباید شهرمان در اولویت استفاده از این آب باشد؟؟

  27. مهدی ع گفت:

    وقتی به خبرنگار شهر من توهین شود گویا به شهر من توهین شده؛خبرنگاران صداهای مردم این شهر هستند…
    مسئولین شهرستان باید موضعی جدی در مقابل این اتفاق بگیرند.
    سکوت مسئولان یعنی بی حرمتی به مردم گلپایگان
    اگر بازتاب خبری هم قرار است صورت بگیرد خبرنگاران شهرستان خودمان در راس هستند.

  28. حسین رشیدی گفت:

    سلام واقعا بخاطر این رفتار زشت متاسفم، اخه چقدر توهین

  29. ا.م گفت:

    سلام.واقعا ناراحت شدم بابت این خبر.و کوچک کردن و توهین به شما خبرنگاران محلی گلپایگان. تمامی مردم شهرستان…جالب اینجاست که قبل عید اکثر کارگرهایی که بقول خودشون اتمام کار بود را اخراج وتسویه حساب کردند از نیروهای بومی بودند..که من از اشناهام اونجا بودند تسویه دادن .

  30. یا حق گفت:

    خسته نباشید میگم به فرماندار و به خصوص به آقای بختیار
    همین فقط

  31. محبوبه گفت:

    سلام
    فقط میتونم بگم واقعا متاسفم?،ب امید اینک این موضوع پیگیری بشه.
    ازشماهم بخاطر تمام زحماتتون سپاسگذارم?

  32. ناصر گفت:

    آفرین بر شجاعتتون ،دیگه وقتشه که شما خبرنگاران این شهر از ظلمی که سالهاست که از همه طرف به این شهر داشته اند و باعث عقب موندگی ومهاجرت وحشتناک گلپایگان شده اند را منعکس کنید و مردم گلپا را از این خواب خرگوشی که سالهاست در آن به سر میبرند بیدار بشند بفهمند که قضیه سد وکوچری یکی از هزاران بی مهری وسوءاستفاده دولت ومسئولین ودیگران نسبت به این شهره و بدونن اگه هم دوتا کارخانه فکستنی وبیخود و در کل تکان کوچکی هم این شهر خورده از عرضه خود مردم شهر وگلپایکانیهای بیرون از شهر بوده نه استان و مسئولین ودولت ،و خلاصه واقعا مردم گلپا همیشه راحت از حقشون گذشته وحاضر نبود ذره ای به خودشون سختی ب ای گرفتن حقشون از همه جا به خودشون بدند که الان ما جوانهای گلپا داریم تبعات این خودخواهی وبی عرضگی قبلیها را میدهیم که حتی دریع از یه مکان تفریحی. که یه کوچری خدادادی بود که اونم راحت و به اسم دهکده تفریحی از دست دادیم ،فقط ایواله به شجاعت شما خبرنگارا

  33. ا.م گفت:

    قابل توجه فرماندار و نماینده مجلسمون????
    خب یهویی میرفتید تصفیه آب را هم با -#مهمونای #خااااااصصص خودتون افتتاح میکردین …یهوووویییییی???

  34. آرمان ک گفت:

    سلام و خسته نباشید ویژه خدمت فرماندار محترم
    اگر حکایت ممنوعیت خبرنگاری بود چرا فقط برای میزبانان
    چرا برای نمایندگان مردمی شهرمان

  35. رکوعی گفت:

    آه اگر آه تو و ناله اگر ناله من آنچه به جائی نرسد فریاد است.

  36. اعظمی گفت:

    به نظرم باید یک پویش مردمی در سطح شهرستان و دیگر همشهریان عزیز در سرتاسر کشور در اعتراض به این موضوع و احقاق حق مردم شهرستان شکل بگیره .

  37. اکرمی گفت:

    آقای بختیار در تبلیغاتشون خیلی توان بالای خود و ارتباطات گسترده خود با مسئولان را بازگو کرده و بسیار خود را لابی من معرفی کردند در این قضیه باید امتحان خوبی از خود بجا بگذارند.

  38. نوبخت گفت:

    توقع اینکه خبرنگاران دیگر رسانه ها هم به این موضوع رسیدگی کنند تعجب می کنم هرچه لابلای اخبار شهرستان را رصد کردم به غیر از بیان هیچ رسانه دیگری به موضوع نپرداخته.حتما این خبر صحت نداره!!!!!!

  39. فصاحت گفت:

    پیام دکتر جمالی را خوندم از ایشون تشکر میکنم به نظرم آقای بختیار باید از ظرفیت کاندیداها که در دوران انتخابات حضور داشتند استفاده کنه و برای احقاق حق مردم شهرستان تلاش کنند از دیگر کاندیداهای دیگرم تقاظا دارم دراین موضوع تلاش کنند.

  40. فاطمه عبدلی گفت:

    فاطمه عبدلی،خبرنگار/
    باسلام و خسته نباشید.
    امروز واقعا روز کاری خیلی بد و سختی بود.
    اصلا نمیدونم چرا این سد کوچری همیشه برای مردم این شهر با مسائلی همراه بوده است.
    آن زمان را یادمان نمی رود که پیرمردان و پیرزنان پینه به دست شهرمان چقدر دوندگی کردند تا حقوق حقه خود را بگیرند و از کوچری کوچ کنند،هنوز یادمان نرفته که به دلیل عدم تخریب کامل کنده ها چ خطراتی ازبیخ گوش مردم گذشت.
    خوب میدانیم که این سد پایگاه امدادی ندارد و….
    اما امروز این سد به بدترین شکل ممکن برخورد باخبرنگاران تنها شهرستان گلپایگان به بهره برداری رسید ،شرح ماجرا و اتفاق پیش آمده را دو همکار گرامی آقای نیکخواه و آقای اعظمی گفتند اما انتظار براین است که یک مسئول کشوری افراد موجه تری را در کنار خود نگهدارد که حداقل توجه کافی در برخورد خود باخانم های خبرنگار راداشته باشند. ضمن اینکه تصورم براین است که مسئولین ارشد گلپایگان در طول این برنامه قطعا متوجه شدند که باخبرنگاران شهرشان ،(همان هایی که درطول سال بدون هیچ چشمداشتی گزارش عملکردشان را رسانه ای می کنند)چه برخوردی شده است و از نماینده گلپایگان و فرماندار حداقل انتظار داشتیم گوش زد می کردند و از یک جایی به بعد جلوی این بی حرمتی ها را میگرفتند.

  41. وحید اعظمی گفت:

    باسلام محضر مردم عزیز شهرستان گلپایگان. بنده وحیداعظمی صاحب امتیاز ومدیرمسئول هفته نامه نسل نو و ماهنامه صدای نو و سرپرست استان اصفهان خبرگزاری آریا کاملا مطالب خبرگزاری بیان گلپایگان را تایید می کنم. بنده خودم در این مراسم افتتاحیه سدکوچری که رییس مجلس حضور داشتند بودم و تیم حفاظتی که از تهران به همراه شان امده بودند به دفعات رفتار نامناسب و توهین آمیزی با خبرنگاران زحمتکش و مردمی گلپایگان داشتند و ممانعتی برای عبور مینی بوس خبرنگاران قم وحضورشان در محل افتتاحیه سد کوچری به عمل نیاوردند ولی متاسفانه در شهرخودمان مانع حضورخبرنگاران گلپایگان درمحل افتتاحیه سدکوچری شدند و بعد از آنهم که به دانشگاه فنی ومهندسی برای شورای اداری رفتیم باز تیم حفاظتی برخورد مناسبی باخبرنگاران گلپایگان نداشتند وکار به جایی رسید که عکاسی که همراه خود اورده بودند و خودش را عکاس روابط عمومی مجلس عنوان می کرد هم به خود اجازه داد با رفتار طلبکارانه به دوخبرنگارخانم گلپایگانی بگوید در راهرو دانشگاه فنی مهندسی هم نایستید درحالی که خبرنگاران و مهمانانی که از اصفهان و قم امده بودند به راحتی درسالن دانشگاه ایستاده و حتی برخی شان نوشابه وکیک تناول میکردند. دائم مانع جلو رفتن برای گرفتن عکس میشدند و نمی گذاشتند در سالن جلسه شورای اداری به نزدیک سن بیاییم و عکس بگیریم. مارا برای ناهار از در دیگری به داخل ارگ بردند و طوری رفتار میکردند که ما از خودمان میپرسیدیم مگر ما مشکوک و خطرناک هستیم. اگر بخواهم از رفتارهای غیرمحترمانه تیم حفاظتی بگویم باید سطرهای بیشتری بنویسم که ازحوصله خارج است. انتظار پیگیری مسئولین راداریم که لااقل مساله را نماینده گلپایگان وخوانسار در مجلس شورای اسلامی ازطریق رئیس مجلس دنبال کنند و ازخبرنگاران زحمتکش گلپایگان عذرخواهی شود و حتی در قالب سخنانی مساله را درمجلس مطرح کرده وخواستار پیگیری شوند. انشاالله یادداشتی در اینباره خواهم نوشت. از اقای نیکخواه و یادداشت خوب شان سپاسگزارم. قلم تان پایدار

    • مهدی گفت:

      وقتی میگن 8 نوع غذا برای اقای لاریجانی تهیه کرده اند از این هم بیشتر توقع نیست. کارگر بدخت پول سه وعده غذا را نداره، بعد اقایون اندازه چندین وعده یک کارگر در یک روز براشون آماده می کنند. اگر افتتاح سخت اینقدر کار سختی هست بنده آمادگی انجام آن را دارم.

  42. همراز گفت:

    سلام واقعا جای تاسفه دلم به حال خودمون سوخت چقدر مظلومیم کوچری گلپایگان افتتاح میشه مسولین محلی وخبرنگارانش حضور ندارن این دیگه چه مدلیه

  43. ناشناس گفت:

    واقعا همه ناراحتیم چون نه تنها به شما خبرنگاران ،بلکه به صدهزار جمعیت گلپا توهین شده و حتی اگه نیاز به کمپین یا جمع امضا باشه حاضریم

  44. حدادی گفت:

    واقعا جای تاسفه که تمام سختی وکاراین سدرودوش جوانان گلپایگان بودواونوقت این همه بایدبهشون توهین بشه?مسکن مهردرجوارسدکوچری قرارگرفته واونوقت آبش قابل آشامیدن نیست وآب گوارارابایدبرای مردم قم ببرن!دوستان خداجای حق نشسته

  45. احمد صدیق گفت:

    باسلام خدمت عزیزان گلپایگانی وخبرنگاران محترم گلپایگانی ضمن خداقوت به همه شما عرض شود درپی بی مسئولیتی وبی کفایتی بعضی مسئولین بود که مدیریت سد کوچری دردستان غیراستانی وشهرستان افتادوحقابه این خطه خوددرخشکسالی به سرمیبردواین خشکسالی هاست که روستاهای باقدمت وتاریخی مارو خرابه وخلوت کرده.واگرتدبیری بود الان نمیبایست دنبال حق ابه باشیم.این موضوع خبرنگاران شهرم که جای تاسف داره چراکه اوضاع واحوال شهرازطریق این عزیزان به گوش مردم ومسئولین میرسه وپیگیری میشه…این توهین باید ازطریق نماینده محترم پیگیری وگوشزدواطلاع رسانی شود ……

  46. احمد صدیق گفت:

    به هرحال این راهم بدونید خبرنگاران قم برای چه کسی اومدند وتبلیغات برای چه شخصی قراربشه که همه خوب میدونید.این نماینده شهرقم بودکه اب استان اصفهان وگلپایگان راازچنگ این خطه دراورد وبه قم فرستاد…..

  47. محمد گفت:

    نماینده محترم شهرستان کجا بودند؟ چرا از ایشان یکی سوال نکرد این گونه رفتارها در شان مردم گلپایگان است؟

  48. عبیری گفت:

    دیدم که چندتا از خبرنگاران شهرستان خبر امروز را منعکس کردند و انگار نه انگار که بهشون توهین شده واقعا این دوستان یا از سر اجبار این کاررا کردند ویا دغدغه شهرستان را ندارند و یا نسبت به توهینی که بهشون شده بی تفاوتند .البته حق دارند که خبر را برای رسانه مطبوع خود کار کنند ولی روحیه آزادگی و بی تفاوتی و ردشدن از کنار توهین به همشهریان خود جای تأمل داره اصلا قصد توهین یا تخطئه این دوستان را ندارم ولی حتما برای این کار خود توجیه قانع کننده ای نزد افکار عمومی شهرستان دارند به قول آقای دکتر بصیری وقتی هم حق آبه را میگیرند و حق خبرم میگیرند خیلی مناسب وپسندیده نبود که این دوستان این خبر را کار کنند . عبیری

  49. محمدی گفت:

    یادداشت مریم محمدی خبرنگار بیان گلپایگان بخاطر هتک حرمت خبرنگاران گلپایگانی

    گاه ، دیدن برخی رفتارها علاوه برآزرده خاطرکردن زخمی برجای می گذارد که سال ها و سالها در خاطره باقی می ماند و متاسفانه امروز شاهد چنین رفتاری از سوی کسانی بودیم که هرگز انتظاری ازایشان نمی رفت. حرکات و رفتار زشت و توهین آمیزی که دربرخورد با خبرنگاران شهرم شد بسیار تاسف برانگیز بود.کاش هرگز فراموشمان نمی شد از کجا آمده ایم و به کجا می رویم!!!!!!
    مدتهاست شاهد شکوه و گلایه های مردم شهرمان هستیم مردم زحمت کش و سخت کوشی که پس از سالها زندگی مجبور شدند ازخانه و کاشانه خود رخت بربندند و دلخوش چندرغازی باشند که درازای از دست دادن تمام دلخوشی هایشان درخانه وکاشانه خود دریافت نمودند پولی که حتی بسیاری ازآنها نتوانستند باآن خانه ای تهیه کنند چه رسد به یافتن شغلی مناسب !!!!چرا که اکثرشان کشاورز و دامدار بوده و با مهاجرت به شهر مجبورشدند از کاری که چندین و چندسال بود به آن خو گرفته بودند دست شسته و برای خود شغل جدیدی دست و پاکنند و امروز پس از آن همه بی رحمی که به ایشان شد شاهد رفتارهای زننده ای درشهرمان بودیم که مارا به تامل بیشتر به ظلم واجحافی که برآنان شد فرو برد ،ظلمی که بخاطر منفعت دیگران ؛ نه تنها به مردم کوچری بلکه به تاریخ و فرهنگ چندهزار ساله شهرمان بااز بین بردن آثار تاریخی و سنگ نگاره هایش شد!!!
    وامروز پس از آن همه بی رحمی ،رفتارهای زننده و زشتی که با خبرنگاران و برخی مسئولین محلی شهرم شد توهین بزرگی بود که امید می رود مسئولین شهر بخصوص فرماندار ونماینده محترم از آن چشم پوشی نکرده و بدون پاسخ نگذارند.

  50. هم ولایتی گفت:

    متاسفم از اینکه پروژه نابودی صنعت کشاورزی و دامداری گلپایگان با تحقیر مردم همراه شد.

  51. عبد گفت:

    با سلام
    خواستم بگم مگه میشه پروژه ای با این عظمت تو شهر ما افتتاح بشه و همه ی منافعش عاید دیگران بشه ؟؟ و ازون گذشته مگه مناطقی که بهشون ابرسانی شده هموطن ما نیستن ؟؟
    درسته که امروز رفتار خوبی با خبرنگاران بومی نشده ولی این دلیل نمیشه این کار بزرگ رو کلا سیاه جلوه بدیم در حالی که میتونه منشاء پیشرفت شهرستانمون باشه

    باتشکر از بیان نیوز و همه ی دوستان

    • احمد صدیق گفت:

      باسلام جناب اقای محمد.پروژه عظیم که شمامی فرمایید روکسی منکرش نیست ولی عظیم وملی باهم فرق دارند. ملی برای تمام ملت.حق ابه ای که چندین روستاقبل داشتندحالا یابیشترشده یاکمتر.این مشکلی نیست ولیکن بااحداث سداین روستاهای پایین دست ودشت شمال گلپایگان وشمالغرب هستند که منشا اب به پایین تر رفته.حتی میشد مابقی روستاهاشمال غرب وشرق شهرستان رواباد کرد که این ابادی روستاهاباعث پیشرفت شهرورفع بیکاری ورونق کسب وکارمیشد ودیگر مجبوربه ترک روستاها وهجوم به شهرها نبودیم.وچه بسا الان که فصل برداشت گندم وجومیباشد علوفه دامداران برای ذخیره زمستان از شهرهای همجوار واردوبه چه قیمتی به این عزیزان فروخته میشه.درصورتی که اگرخودکفا بودیم این موضوعات پیش نمی امد.وپروژه ای که دوجا ابادبشه وده جا خراب ومنافعش به چه قیمتی میباشد .من بچه کوچری نیستم ولی خاطرات وزادگاه وتاریخچه ام رابا100یا200میلیون عوض نمیکنم.موضوع خبرنگاران که جای خود داردوگرنه این خبرنگار باخبرنگاران غیربومی چه فرقی میکردند.چه بسا ما میزبان بودیم ومیبایست اطلاع رسانی ماقوی ترباشه.توی این چندسال از احداث تا افتتاح این خبرذنگاران شهربودند که لحظه به لحظه اوضاع پیشرفت روبه مردم میدادند……

  52. ابوذر گفت:

    سلام و خسته نباشد باید گفت به فرماندار شهرستان و جناب نماینده.
    وبه اینگونه بود که به مانند همیشه شأن مردم را نادیده گرفتند تا نشان بدن از حرف تا عمل فاصله از زمین تا آسمان است.
    مردم خوب شهرستان زمان آن رسیده که از خود غیرت نشان دهید.
    اب را زهر خواهیم کرد برای آنانکه که حرمت ما را شکستند.

  53. محمدرضا.ع گفت:

    سلام و خسته نباشید به خبرنگاران دلسوز شهرمون

    این هتک حرمت به خبرنگاران عزیزمون و عدم توجه مسوولین شهر در این روز حساس جای تاسف و تالم فراوان دارد.
    به راستی جای درنگ دارد که چه اتفاقاتی پشت پرده افتتاح این پروژه ملی بوده که نخواستند مردم شهرمون بخاطر صراحت قلم شما عزیزان و جسارت بیان آن به گوش مردم فهیم شهر رسیده نشود.

  54. علی بختیار گفت:

    سلام مردم همیشه درصحنه.
    اینجانب به عنوان نماینده شما حتما پیگیر این موضوع خواهم بود.ارادتمند همه شما بختیار

  55. علی بختیار گفت:

    باسلام.همشهریان عزیزم من همیشه پشتیبان شما هستم وخواهم بود وبه جد پیگیر این موضوع هستم‌.ارادتمند همه شما بختیار

  56. سماواتی گفت:

    بر خورد تأسف بار امروز و بی حرمتی به خبرنگاران زحمتکش و نجیب گلپایگان مرا به شدت متأثر کرد طبیعی است این عزیزان با این بر خورد های نا درست هرگز ازرسالت خود دست نخواهند کشید اما عوامل این اتفاق باید بدانند اینگونه حرکات موجب سستی قلم و قدم خبر نگاران این شهرستان نخواهد شد

  57. مجتبی رفعتی گفت:

    سلام و درود و خسته نباشید…اقای نیکخواه بنده ی حقیر هم به عنوان عضو کوچکی از شهروندان گلپایگان از بابت امروز متاسف شدم و امیدوارم دیگه از این خبر های بد نشنویم و گلپایگان به عزت برسه و شماهایی که زحمت میکشید برای بالا بردن پرچم گلپایگان سربلند و جاوندانه باشید

  58. دکتر علیرضا لیاقت گفت:

    باسلام
    قلم خبرنگار گره خورده با ناگفته‌های اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و هزار گیر دیگر است که مسئولان جز تواضع در برابر آن چاره‌ای در پیش ندارند.
    در حالی که تعریف خبرنگار و جایگاه والای آن حتی برای دولتیان اتو کشیده و ارشادنشینان که آشنایی چندانی با این حرفه و استرس‌ها و فشارهای آن ندارند مشخص و مبرهن است چه شده که به خود اجازه تحقیر میدهند.
    این درد نوشته شاید کوتاه و بسی مختصر بود اما جای این را دارد که مسئولان شهرم تمام قد این مسئله را پیگیری کرده تا دیگر شاهد این جور مسائل نباشیم.

  59. سهیل نیک عهد گفت:

    سلام مسئول محترم کانال مفید بیان نیوز و مردم عزیز گلپایگان
    بنده هم به نوبه خودم از برخورد زشت و اتفاق بد امروز متاثر و متاسف شدم. امیدوارم مسئولین پیگیر این امر مهم باشند.
    اراتمند شما سهیل نیک عهد وبلاگ نویس و بسیجی شهر زیبای گلپایگان

  60. هموطن گفت:

    سلام .ما پشتیبان شما هستیم.واز شما دفاع می کنیم.

  61. علی محمد حسینی از تهران گفت:

    سلام-چه کار بسیار زشتی!
    من وقتی خبر را بهم گفتند باور نکردم اما حالا که دارم میبینم واقعا تاسف باره .
    مگه این برنامه برنامه ریزی نشده توسط فرمانداری طبق گفته خودتون ؟
    پس این وضعیتی که پیش اومده چه کسی باید پاسخگو توهینی که به گلپایگانی ها شده باشه و پیگیری کنه
    آقایون تو را خدا به خودتون بیاید
    این دیگه واقعا کاری قبیح و ناشایست هست
    جناب نماینده، فرماندار، امام جمعه و مسئولین محترم شما مسئول هستید واین حق الناسه که پایمال شده و باید پیگیری بشه و با عوامل این قضیه بشدت برخورد و از مردم شریف و خبرنگاران مظلوم گلپایگانی عذرخواهی بشه.

  62. حمید رضا افتخاری گفت:

    راه ندادن خبر نگارای گلپایگانی کاری پسندیده بود. چون با خبرنگاران همراه ابرومند به خبر ساعت چهارده رسید اما اگر خبرنگاران گلپایگانی بودند به دو روز بعد هم نمیرسید..

  63. محمد گفت:

    شانس اوردیم سیاهی لشگر می خواستند والا مسولین را هم راه نمی دادند

  64. Fatemehsehat گفت:

    سلام و خدا قوت به همه دوستان در حرفه ی خبر نگاری!
    خداوند می فرماید:
    “ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم”
    سوره رعد، ایه 11

  65. رضافیروزی گفت:

    مثل معروفی است «میگن حرمت امامزاده را متولی نگه میداره» پس مسولین شهر کجا بودند؟(نماینده/امام جمعه//فرماندار/شورای شهرو…)ماشاله به غیرت گلپایگونی جماعت.
    آقایون نیمه محترم با این حرکت خیلی حرفا غیرمستقیم گفتند.

  66. علی اشراقی گفت:

    با اینکاربه مردم شریف گلپایگان گفته شدکسی برای شما ارزش و احترامی قایل نیست فقط خودتون /خودتونوقبول دارید

  67. saeed گفت:

    از مسئولین خواهش داریم در رابطه اظهار نظر همشهریان حداقل نظری بدهند که بدانیم فهمیده اند چه شده و پاسخی بدهند.

  68. محسن گفت:

    خانه از پای بست ویران است. شما هم چه انتظارا داریدا……….. .ظالم بر مظلوم مسلطه.دنبال چی میگردید آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه شما

تبلیغات