امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۶/۲۱
کد خبر : 76901
چاپ خبر :
پیرامون اقدام اخیر شرکت توسعه عمران شهرستان گلپایگان

از وعده ایجاد منطقه گردشگری تا خرید پمپ بنزین

آیا میزان بکارگیری و اشتغال زائی در این اقدام دیده شده و اصولاً آیا هزینه و فایده این کار محاسبه شده ،قیمت پایه و قیمت خرید آن چقدر بوده و هدف اصلی این حرکت چه می تواند باشد.یعنی درآمد ماهیانه این پروژه آنقدر هست که بتواند جوابگوی سهامداران باشد

شرکت تعاونی

 به گزارش بیان نیوز،در پی درج خبر برنده شدن شرکت توسعه و عمران شهرستان گلپایگان در مزایده خرید پمپ بنزین از سوی مخاطبان و برخی سهامدارن این شرکت انتقادات و مسائلی مطرح شد که طرح آن برای مسؤلان مربوطه برای تنویر افکار عمومی خالی از فایده نخواهد بود.

به عقیده گروه خبری بیان مسلماً مدیران این شرکت برای این اقدام خود توجیهات قانع کننده ای را دارند که شاید بتوانند متقاضیان و سهامداران خود را راضی نمایند .

قطعاً توسعه شهرستان در بخشهای مختلف برای شهروندان از اهمیت مضاعفی برخورداراست و برنامه ریزی برای آن توسط خود مردم می تواند در راستای اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری تعریف و هدایت شود و مشارکت مردم نیز می تواند پشتوانه عظیمی برای اینگونه امور باشد.

در اینگونه حرکات مردمی و خودجوش یکی از موارد بسیار مهم و تأثیرگذار فرهنگ سازی متولیان و شفاف سازی امور است که می تواند سریعاً باب شایعات و حاشیه سازیهای نفس گیر را بگیرد .اینک که این شرکت توانست در شهرستان کار خود را آغاز کند،مسؤلان مربوطه آن می توانند از طریق رسانه های گروهی اقدامات و برنامه های خود را بگوش مردم برسانند تا هم مردم و متقاضیان در جریان امور قرار گیرند وهم سهامداران از سرمایه گذاری خود اطمینان یابند.

از زمان انتشار این پیام بسیاری با طرح این سؤالات خواهان اطلاع رسانی مدیران این شرکت تعاونی شدند ،از جمله این سؤالات بازدهی این خرید و سودآوری آن مطرح شد و یا اینکه آیا میزان بکارگیری و اشتغال زایی در این اقدام دیده شده و اصولاً آیا هزینه و فایده این کار محاسبه شده ،قیمت پایه و قیمت خرید آن چقدر بوده و هدف اصلی این حرکت چه می تواند باشد.یعنی درآمد ماهیانه این پروژه آنقدر هست که بتواند جوابگوی سهامداران باشد و برای آینده چه اقدامات دیگری در دست پی گیریست ،نظرات خود را ابراز داشتند.

پر واضح است که همانگونه که اشاره شد مدیران این شرکت برای تنویر افکار عمومی پاسخگوی سؤالات خواهند بود ولی پیشنهاد می شود مدیران این مجموعه که مورد تائید سهامداران قرار گرفته اند هرچه سریعتر اقدام به پاسخگویی کرده و راه را برای اعتماد بیشتر سهامداران باز نمایند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. ناشناس گفت:

    خسته نباشى دلاور
    خدا قوت پهلوان!!!
    البته انتظار بیشتر هم از هیئت مدیره این شرکت نباید داشته باشى!!!
    تمام اعضاء هیئت مدیره تحصیلات آکادمیک در آکسفورد را دارند و خرید پمپ بنزین هم از تمام زوایا بررسی شده خصوصأ بحث اقتصادى!!!

دیدگاه شما

تبلیغات