امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۶/۰۸
کد خبر : 74216
چاپ خبر :

ابراز تاسف دکتر جمالی از مسایل پیش آمده در افتتاح سد کوچری

بدلیل بی اعتنایی به خبرنگاران گلپایگانی که نماینده افکار عمومی مردم هستند و تبعیض قایل شدن بین خبرنگاران زحمتکش شهرستان گلپایگان با خبرنگاران قمی و اصفهانی،دکتر محمدرضا جمالی با صدور بیانیه ای از مسائل پیش آمده ابراز تاسف کرد .

دکتر محمدرضا جمالبه گزارش بیان گلپایگان؛ بدلیل بی اعتنایی به خبرنگاران گلپایگانی که نماینده افکار عمومی مردم هستند و تبعیض قایل شدن بین خبرنگاران زحمتکش شهرستان گلپایگان با خبرنگاران قمی و اصفهانی،دکتر محمدرضا جمالی با صدور بیانیه ای از مسائل پیش آمده ابراز تاسف کرد .
در بیانیه دکتر جمالی آمده است؛مردم شریف ، زحمتکش و مظلوم گلپایگان بیشترین مشکلات احداث سد را تحمل کرده اند و حالا که نوبت بهره برداری از سد رسیده است با برخی بی تدبیری ها خبرنگاران محلی که نماینده افکار عمومی منطقه هستند از حضور در مراسم افتتاح محروم می شوند.
در ادامه این بیانیه آمده است ;انتظار می رود مسولان محترم شهرستان نسبت به جامعه اطلاعاتی و انعکاس صحیح اخبار منطقه به مردم که صاحب اصلی نظام هستند توجه بیشتری شود تا مردم گلپایگان بتوانند به حقوق حقه خود در خصوص آب سد و حق آبه برخوردار شوند.
در پایان بیانیه تاکید شده است که موضوع بی توجهی به نمایندگان افکار عمومی شهرستان از طریق دفتر رئیس محترم مجلس در تهران پیگیری خواهد شد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. ناشناس گفت:

    اقای جمالی الان چکاره است؟

دیدگاه شما

تبلیغات