امروز : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۷/۲۷
کد خبر : 82282
چاپ خبر :

ویدئو/ ۵ جایگزین‌ برای گلکسی نوت ۷

گلکسی نوت ۷ را می‌توانستیم یکی از بهترین محصولات بازار نام ببریم؛ اگر منفجر نمی‌شد. محصولی که ظاهر زیبا و به شدت لوکسی داشت، از صفحه نمایش خمیده‌ی بسیار با کیفیتی بهره می‌برد، قلم شگفت انگیزی داشت و سنسور تشخیص عنبیه چشم روی آن قرار گرفته بود. سخت افزار آن هم که این محصول را جزو گوشی‌های رده بالای بازار قرار می‌داد.

به گزارش بیان گلپایگان، سامسونگ دیگر نوت ۷ را تولید نمی‌کند و باید به دنبال جایگزینی برای آن باشیم.

خیلی‌ها دوست داشتند این تلفن همراه هوشمند را خریداری کنند؛ اما سامسونگ به تولید آن خاتمه داد و دیگر آن را تولید نمی‌کند. کاری که خسارت زیادی به این شرکت وارد کرد و موجب شد که خیلی‌ها محصولات شرکت‌های رقیب مانند آیفون ۷ را خریداری کنند.

حالا که دیگر نمی‌توانیم گلکسی نوت ۷ را داشته باشیم، چه گوشی‌ دیگری را می‌توانیم بخریم؟ ویدیوی بالا را برای به دست آوردن جواب این سوال ببینید. در این ویدیو به ۵ تلفن همراه هوشمند اشاره می‌شود که می‌توانند جایگزین این محصول ناکام سامسونگ باشند. البته این محصولات تمام قابلیت‌های نوت ۷ را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند؛ اما می‌توانند تجربه‌ای نزدیک را برای آن‌ها فراهم کنند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ برخی از ویژگی‌های این گوشی را به گلکسی S7 هم اضافه کرده است.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات