امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۳/۲۳
کد خبر : 63402
چاپ خبر :

کیفیت‌بخشی اولویت اصلی مدارس غیردولتی

رییس سازمان مدارس غیردولتی گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین این سازمان و مؤسسان غیردولتی منعقد شده کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در اولویت است.
4669682_793
به گزارش بیان نیوز؛مرضیه گرد ریس سازمان مدارس غیردولتی در خصوص توجه به سطح کیفیت مدارس غیردولتی در سراسر کشور گفت: از سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین ادارات کل آموزش و پرورش مدیران سازمان مشارکت‌ها و مؤسسان مدارس غیر دولتی منعقد شد که بر این اساس توجه ویژه‌ای به بحث کیفیت‌بخشی مدارس می‌شود.
وی ادامه داد: برای مدارسی که کیفیت سطح آموزشی آن‌ها پایین‌تر از سطح انتظار بود مبلغ دریافتی شهریه‌ آن‌ها کاهش یافت و این کار به این خاطر انجام شد که وضعیت عملکردی چنین مدرسه‌هایی بهبود یابد.
رییس سازمان مدارس غیردولتی عنوان کرد: با توجه به اقداماتی که برای کیفیت‌بخشی مدارس از سوی سازمان مشارکت‌ها انجام شده است شاهد پیشرفت آموزشی دانش‌‌آموزان در مدارس غیردولتی هستیم.
گرد بیان کرد: علاوه بر توجه به کیفیت‌بخشی آموزشی مدارس بحث فعالیت‌های پرورشی مورد توجه قرار گرفته است و انتظار داریم در این حوزه نیز اقدامات خوبی از سوی مدارس غیردولتی صورت گیرد.
وی اظهار کرد: براساس مستنداتی که تاکنون به سازمان مدارس غیردولتی اعلام شده جنب و جوش خوبی در بخش آموزشی و  پرورشی مدارس غیردولتی وجود دارد.
منبع:باشگاه خبرنگاران
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات