امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۱۲/۲۰
کد خبر : 49161
چاپ خبر :
پس از گذشت 33 سال

آر پی جی زن دلیر لشکر امام حسین(ع) به زادگاهش بازگشت

روز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم استقبال از پیکر شهید محسن عبدالحمیدی در اجتماع بزرگ فاطمیون گلپایگان با حضور مردم این شهر برگزار می گردد.

1

به گزارش بیان نیوز، مراسم استقبال از  پیکر مطهر شهید محسن عبدالحمیدی از شهدای تازه تفحص شده جنگ تحمیلی عصر امروز در محل دانیال النبی و در جوار گلزار شهدای گلشهر برگزار شد.

اکبر فروغی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان عصر امروز در حاشیه مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید محسن عبدالحمیدی اظهار داشت: مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس بعد از گذشت 33 سال از شهادتش انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: روز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم استقبال ویژه‌ای از این شهید بزرگوار در اجتماع بزرگ فاطمیون گلپایگان با حضور مردم شهر گلپایگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: پس از آن پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده بر روی دستان مردم گلپایگان تشییع و برای انجام مراسم خاکسپاری به گلزار شهدای شهر گوگد منتقل و به خاک سپرده می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان خاطرنشان کرد: شهید «محسن عبدالحمیدی» متولد 1339 شهر گوگد است که از لشکر امام حسین (ع) به جبهه اعزام‌ شده بود، و در سوم اسفند ماه سال 1361 در عملیات محرم در جبهه عین خوش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید محسن عبدالحمیدی

فروغی گفت: پیکر این شهید در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقودالاثر جای گرفت که پس از تفحص در منطقه عملیاتی پیکر مطهر این شهید بعد از گذشت 33 سال به همراه دیگر شهدا به کشور انتقال یافت.

وی تصریح کرد: هویت این شهید پس از انجام آزمایش DNA بر روی پیکر شهید مشخص‌ شده است.

فروغی یادآوری کرد: مراسم یادبود شهید «محسن عبدالحمیدی» روز یکشنبه 23 اسفند ماه در زادگاهش شهر گوگد برگزار می‌شود.

شایان ذکر است شامگاه امشب همزمان با نماز مغرب و عشا به همراه دعای پرفیض کمیل مراسمی در حسینیه گلزار شهدا گلپایگان با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور این شهر در کنار پیکر مطهر شهید برگزار گردید.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات