امروز : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۶/۰۴
کد خبر : 30609
چاپ خبر :
حسین فراست فرماندار شهرستان گلپایگان :

پروژه شاخصی برای افتتاح در هفته دولت وجود ندارد

حسین فراست فرماندار شهرستان گلپایگان در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزارشد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز پس از زحمات فراوان وزیر امورخارجه، سفرا و تیم مذاکره کننده، قدمهایی درانجام توافق برداشته شده است و شاهد حضور تیمهای بازرگانی و تیمهای سیاسی در کشور هستیم .

فراست فرماندار گلپایگان-bayan (2)

به گزارش بیان نیوز ،حسین فراست فرماندار شهرستان گلپایگان در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزارشد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز پس از زحمات فراوان وزیر امورخارجه، سفرا و تیم مذاکره کننده، قدمهایی درانجام توافق برداشته شده است و شاهد حضور تیمهای بازرگانی و تیمهای سیاسی در کشور هستیم .
وی با بیان اینکه یکی از اقدامات بسیار مهم دولت یازدهم  بهبود روابط سیاسی می باشد عنوان کرد:  زمانی که روابط سیاسی بهبود یابد روابط اقتصادی نیز به صورت مطلوب حاصل خواهد شد .
فرماندار گلپایگان گفت: از جمله اقدامات مجموعه ادارات و ارگانهای شهرستان که با حضور مدیران و معاونان وزرا انجام شده است می توان به سرکشی به صنایع و بررسی مشکلات موجود، تسریع در آبرسانی به شهرک صنعتی، تشکیل شورای مسکن در شهرستان و رسیدگی به مشکلات مسکن مهر شهرستان و صدور مجوز به برخی صنایع جدید اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرستان گلپایگان از نظر بهداشت و درمان پیشرفت های خوبی داشته است ودر حال حاضر شش پروژه در بخش بهداشت و درمان در حال انجام می باشد که به زودی تکمیل و به بهره برداری خواهدرسید و این پیشرفت، نشان دهنده عملکرد خوب رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان می باشد.
فراست با اشاره به ساخت و آبگیری سد کوچری بیان داشت:دستگاه اجرای ساخت سد کوچری ؛آب منطقه ای تهران است و قبل از آبگیری سد می بایست چاه ها و اسطبل های نگهداری حیوانات گندزدایی شود و محل نگهداری حیوانات تخریب و منطقه مسطح می شد، ولی کارگاه سد اقدام به آبگیری نمود و اکنون باآبگیری سد نمی توان ادعا نمود که این کارها انجام شده است یا خیر
وی ادامه داد: فرمانداری گلپایگان طی مکاتبات انجام شده با امور آب منطقه تهران، جهت بررسی روند کار از آنها درخواست تشکیل کمیته آبگیری سد را نمود ولی متاسفانه امورمنطقه ای آب تهران با این پیشنهاد موافقت نکرد.
وی گفت: اگر دلسوز مردم و مملکت هستیم باید گروهها و تفکرات را بهم نزدیک کنیم و از منیت های که باعث عقب ماندگی در کارها می شود دست برداریم و همه با وفاق و همدلی شعاری را که رهبر عزیزدر ابتدای سال بیان داشتند را جامه عمل بپوشانیم.
فراست در خاتمه عنوان کرد: در هفته دولت پروژه شاخصی برای افتتاح نداریم، زیرا پروژه ای باید افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد که تکمیل و تجهیز شده باشد و پس از افتتاح بتوان از آن استفاده نمود.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات