امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۱/۳۰
کد خبر : 18169
چاپ خبر :
هفته بیست‌ویکم فوتبال لیگ برتر کشور

پرسپولیس دوباره فرصت را از دست داد/بازگشت بحران به اردوی سرخها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، در ادامه هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور عصر امروز تیم های پرسپولیس و صبای قم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پرسپولیس که در هفته بیستم توانسته بود با شکست پدیده کمی از بحران فاصله بگیرد، در بازی امروز حملات فراوانی را بر روی دروازه حریف تدارک دید، اما درخشش مهرداد طهماسبی و خوش شانسی صبایی ها مانع از گلزنی بازیکنان میزبان به خصوص در دقایق پایانی شد.

حمید درخشان که شرایط لرزانی روی نیمکت پرسپولیس دارد، تیمش را امروز با ترکیب سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، حمیدرضا علی عسگری، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، محمد نوری، فرناندو گابریل، مهدی طارمی(76 محمد عباس زاده)، هادی نوروزی(92 علی علیپور) و امید عالیشاه(63 پیام صادقیان) به میدان فرستاد.

در سوی مقابل برای صبای قم مهرداد طهماسبی، پیروز قربانی، سعید مهدی پور، محمد امین آرام طبع، روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی(92 هادی شکوری)، حسین بادامکی، محمد اوسانی(65 ایوب کلانتری)، جواد کاظمیان(79 محمد حیدری)، فرشید باقری و حسین کوشکی با نظر مهدی تارتار به میدان رفتند.

قضاوت این مسابقه بر عهده حسین زرگر بود که به نورمحمدی 22 از پرسپولیس و بادامکی 26، مهدی پور 53، حیدری 86 از صبای قم کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با کسب نخستین تساوی بدون گل این فصل خود و همچنین نهمین تساوی این فصلش، ۲۶ امتیازی شد و از رده نهم تکان نخورد. صبا نیز که در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده، با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل برابر با پرسپولیس و به دلیل گل زده بیشتر در رده هشتم باقی ماند

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات