امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۱/۱۹
کد خبر : 17394
چاپ خبر :
در مراسم بهره برداری از خط تولید لوله 5 لایه تک ستاره بیان شد

اشتغالزایی اولویت اول کشور باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در حاشیه بهره برداری از خط تولید لوله 5 لایه شرکت تک ستاره گلپایگان اظهار کرد: امروزه بخش صنعت در کشور با مشکلات مضاعفی مواجه است و صنعتگران و سرمایه‌گذاران قطعا با وسواس بیشتری وارد میدان ‌می‌شوند .

وی ادامه داد: پلیمر گلپایگان در کشور حرف اول را می‌زند و این پتانسیل را دارد که در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد، همچنین بسیاری از ناهنجاری‌های کشور به دلیل این است که برخی افراد فاقد شغل هستند، لذا دست صنعتگرانی را که در شهرستان ایجاد شغل می‌کنند را به گرمی می‌فشاریم .

امام جمعه گلپایگان گفت: امروزه ایجاد اشتغال توسط کسانی که تمکن مالی دارند از نماز شب واجب‌تر است، چرا که می‌توانند آرامش و آسایش را در جامعه ایجاد و دغدغه‌های فکری را نیز رفع کنند.

در ادامه این مراسم نیز نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شواری اسلامی گفت: اشتغالزایی اولویت کشور است و اراده تمام مسئولان شهرستان در همین راستا است و همواره باید به این مهم توجه داشته باشیم که صنعتگران نباید بین ادارات حرکت کنند.

محمدحسین میرمحمدی یادآورشد: فعال اقتصادی نباید از این اداره به آن اداره برود و مسئولان شهرستان موظفند موانع بخش صنعت و تولید را از میان راه بردارند.

منبع:ایسنا

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات