امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۱/۱۷
کد خبر : 17221
چاپ خبر :
امام جمعه گلپایگان

گلپایگان بزرگترین قطب کشاورزی و تولید لبنیات در کشور و خارج از کشور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان،حجت الاسلام محمد رضا اسماعیلی امام جمعه گلپایگان در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور وزیر نیرو و مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار گردید اظهار کرد: شهرستان گلپایگان بخاطر دوری از مرکز استان اصفهان، گاهاً مورد بی مهری هایی قرار گرفته و به این شهرستان آنطور که باید رسیدگی نشده است و این یکی از خواسته های بحق مردم شهرستان گلپایگان است که مسئولان کشوری و استانی به این شهرستان توجه و عنایت بهتر و بیشتری داشته باشند.

وی ضمن ابراز امیدواری از بهره برداری از سد کوچری گلپایگان در آینده نزدیک بیان کرد: با بهره برداری از این سد، مردم منطقه و حاشیه آن از این نعمت بیکران و بزرگ نظام مقدس حمهوری اسلامی کمال بهره برداری را خواهند نمود و امیدواریم طرحهای ملی مثل راه اهن اراک-خمین و خوانسار-گلپایگان که طبق گزارشهایی داده شده ، قدمهایی در این راستا برداشته شده است،  عملیاتی گردد.

وی ادامه داد: گلپایگان صرفاً یک منطقه صنعتی نیست و این منطقه از نظر آب و هوایی و سوق الجیشی بهترین منطقه برای قطب کشاورزی و تولید لبنیات برای کشور و خارج از کشور  محسوب می‌شود و اگر کشاورزی این شهرستان مکانیزه شود می‌توانیم لبنیات سالم‌تری داشته باشیم و در این رشته نیز حرف برای گفتن در کشور هم داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان گفت: گلپایگان با وجود اینکه در وسط کشور قرار دارد، اما راه‌های مواصلاتی آن هنوز دو بانده نشده است لذا انتظار داریم در این حوزه هم نگاه ویژه‌تری به این شهرستان شود.

اسماعیلی حفظ وحدت و انسجام بین مسئولین کشور را مهمترین اکسیر جهت مرهم نهادن بر زخمها و دوای درد جامعه توحیدی و اسلامی عصر حاضر برشمرد و عنوان نمود :این که عده ای علیه دولت سم پاشی می نمایند و بعضی از افراد می نشینند و به موقع اطلاع رسانی نمی نمایند ، اینها شر ایجاد میکنند که نمونه اخیر آن را میتوان موضع گیری مراجع تقلید در بحث سیاستهای غلط وزارت ارشاد عنوان کرد.

bayan-news (25)

در ادامه حجت‌الاسلام علی موسوی‌خراسانی، امام‌جمعه گلشهر  طی سخنانی خواستار توجه بیشتر دولتمردان به مناطق محروم شد و بیان کرد: با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر و اینکه مردم گلشهر از راه کشاورزی امرار معاش می‌کنند، پرداخت حق‌آبه از سد کوچری به آنان ضروری است.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات