امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۱/۱۴
کد خبر : 17100
چاپ خبر :
فرماندار شهرستان گلپایگان

نوسازی بیمارستان امام حسین (ع) مهمترین خواسته مردم گلپایگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، حسین فراست در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در گلپایگان، اظهار کرد: در آستانه ورود هیئت دولت به استان اصفهان هستیم که به دنبال آن نیز یکی از وزرا در شهرستان حضور پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: مشکلات شهرستان به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه‌ای که یکی از نمایندگان رئیس جمهور در آن حضور داشتند به صورت مکتوب آنها ارائه کردیم. راه اندازی راه آهن اراک خمین گلپایگان، تکمیل و تجهیز تصفیه خانه شهرستان، احداث کنار گذر گلپایگان، اتمام خط انتقال آب از گلپایگان به گلشهر، تعمیرات و نوسازی بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان، بازسازی و مقاوم سازی مدارس شهرستان بخشی از موارد مهم شهرستان است.

فرماندار گلپایگان خاطر نشان کرد: امیدواریم در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان، تسهیلاتی برای صنایع گلپایگان در راستای افزایش سرمایه در گردش این واحدها لحاظ شود.

فراست اضافه کرد: درصدد این هستیم که وزیر نیرو در شهرستان حضور پیدا کند، تا از نزدیک از پروژه‌های تصفیه خانه و سد کوچری نیز بازدیدی داشته باشند، همچنین شورای اداری نیز با حضور وزیری که به شهرستان می‌آید در گلپایگان برگزار خواهد شد.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات