امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۲۸
کد خبر : 16084
چاپ خبر :

شهادت فرزند عماد مغنیه و 5 مجاهد لبنانی در اثر حمله اسرائیل/ پاسخ کوبنده حزب الله به ماجراجویی دشمن صهیونیست

تجاوز هوایی صهیونیستها به سوریه

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، به نقل از العالم، حزب الله لبنان دقایقی پیش در بیانیه ای اعلام کرد: گروهی از نیروهای مجاهد حزب الله هنگام بازدید از شهر “مزرعه الامل” در منطقه “قنیطره”، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند.
حزب الله لبنان تأکید کرد که در این حمله دشمن صهیونیستی، چند تن از نیروهای مجاهد حزب الله به شهادت رسیدند که اسامی آنان پس از اطلاع این موضوع به خانواده هایشان، اعلام می شود.

پیشتر خبرنگار شبکه العالم گزارش داده بود که یک بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی پس از ورود به حریم هوایی سوریه دو موشک در شهر “مزرعه البلد” در قنیطره شلیک کرد.
خبرنگار العالم همچنین از پرواز دو پهپاد رژیم صهیونیستی، همزمان با این اقدام تجاوزکارانه خبر داد.
شهادت فرزند عماد مغنیه

برخی رسانه های لبنانی از شهادت “جهاد مغنیه” در جریان حمله تجاوزکارانه صهیونیستها به قنیطره در سوریه خبر داده اند.

 

فرزند عماد مغنیه شهید شد

خبرنگار العالم تأکید کرد که هنوز حزب الله لبنان به صورت رسمی خبری در باره شهادت “جهاد مغنیه” و یا اسامی دیگر شهدا، منتشر نکرده است.

خبرنگار العالم با اشاره به مأموریت نیروهای حزب الله در آموزش نیروها و کمیته‌های مردمی سوری برای مقاومت در برابر تروریستها، گفت: رژیم صهیونیستی حدود دو ماه قبل به صورت آشکار اعلام کرده بود “جهاد مغنیه” فرزند شهید حاج عماد مغنیه مسؤول آموزش این کمیته ها است.

خبرنگار العالم گفت: این حمله تروریستی هنگامی روی داد که دو خودروی نیروهای مقاومت لبنان در حال بازدید از منطقه مرزی جولان اشغالی بودند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که “ابوعیسی” یکی از کارشناسان و فرماندهان عملیاتی مقاومت نیز شهید شد.

پاسخ کوبنده حزب الله

 

انهدام 3 خودروی زرهی صهیونیستها در جولان

العالم در عین حال از انهدام 3 خودروی زرهی صهیونیستها در جولان اشغالی خبر داد.  سرنشینان این خودروهای زرهی صهیونیستها نیز به هلاکت رسیدند.

رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی نزدیک مرز لبنان به نیروهای خود آماده باش کامل اعلام کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که شهرک نشینان در مناطق شمالی اراضی اشغالی نزدیک مرز لبنان، دچار ترس و وحشت شده اند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات