امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۱۰
کد خبر : 14464
چاپ خبر :

مسابقات شنای بانوان نابینا پس از ۵ سال تعطیلی از سر گرفته می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان به نقل از تسنیم،، محمدرضا مظلومی در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان قم که عصر امروز در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد اظهار داشت: فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان در 8 رشته برای مردان و 4 رشته برای بانوان فعال است که موظف هستیم تا جایی که بودجه و امکانات ما به ما اجازه می‌دهید مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌ها این 8 رشته را برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: رشته‌های پاورلیفتینگ، گلبال، فوتبال 5 نفره، جودو، دو و میدانی، شنا، شطرنج و دوچرخه سواری 2 نفره رشته‌های تحت پوشش این فدراسیون در بخش مردان هستند اما در بخش بانوان رشته‌های گلبال، شطرنج، شنا و دو و میدانی را در حال فعالیت داریم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان تصریح کرد: مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان کشور روز 22 بهمن در رشت برگزار می‌شود و قرار است اسفند ماه امسال مسابقات شنای بانوان نابینا و کم بینا را پس از 5 سال تعطیلی از سر بگیریم.

مظلومی گفت: فدراسیون نابینایان و کم بینایان امکانات محدودی دارد اما تلاش می‌کنیم که به قم نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و برگزاری این مجمع در چنین روز بزرگی که متعلق به امام زمان (عج) است را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این مجمع، منشا خیر برای جامعه نابینایان قمی باشد که خدمت به آن‌ها برکت است.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات