امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۹/۲۶
کد خبر : 13224
چاپ خبر :
وصیت نامه؛

شهید مصطفی صدرایی

خون شهیدان تضمین کننده استقلال و سربلندی اسلام است
. امام خمینی (ره)

مشخصات شهید مصطفی صدرایی

نام پدر: محمدرضا تاریخ تولد: 1344
محل تولد: گلپایگان شغل: محصل
تاریخ شهادت:1/9/1361 محل شهادت: پاسگاه زید یگان اعزامی: بسیج سپاه پاسداران

وصیت نامه شهید مصطفی صدرائی

بسم الله الرحمن الرحیم
الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفهسهم اعظم درجه اولئک هم الفائزون.
آنانکه ایمان آورند و هجرت کردند و در راه خدا با مال و جان خون جهاد می کنند آنها را پیش خدا مقامی بس بلند است و بالخصوص آنان رستگاران دو عالمند.
درود بر کسانی که راه خدا را طی می کنند و در این راه از جان و مال خودشان هیچ دریغی ندارند. و جان پر ارزش خود را فدای اسلام و انقلاب و کشور خود می کنند و آنان زنده اند و نزد پروردگار خویش مقامی بس بالا دارند و سلام بر امام امت خمینی بت شکن این پرچم دار حسین علیه السلام و سلام بر شما ملت قهرمان پرور و درود بیکران بر شما پدران و مادران که فرزندان خود را با افتخار به سوی جبهه ها روانه می سازید و با کمکهای بی دریغ خود به جبهه ها راه سرخ شهیدان را ادامه می دهطد و هرگز در این راه هیچگونه سستی از خود نشان نمی دهید و با مشکلات و سختیها مبارزه می کنید امیدوارم که خدوند شما پدران و مادران را در دنیا و آخرت سربلند سازد.
و سلام بر پدر و مادر عزیزم و سلام بر خواهرانم و بردار کوچکم, امیدوارم که خداوند به شما اجر بزرگ عنایت فرماید و صبر و استقامت به شما عنایت کند. امیدوارم که شما هم پشت جبهه بتوانید بنحو احسن مسئولیت خودتان را انجام دهید و ادامه دهنده راه شهداء باشید و در زیر پرچم رهبری و ولایت فقیه که پرچم امام حسین (ع) است حرکت کنید امیدوارم که مرا عفو کنید.
پدر و مادر عزیزم شهادت مرا جشن بگیرید و از برای شهادت من هیچگونه ناراحتی به خود راه ندهید می دانم که شما برای از دست دادن من غمگین و ناراحت می شوید ولی ای پدر ومادر عزیزم افتخارکنید که چنین فرزندی داشتید که در راه خدا و اسلام و قرآن جهاد کند و در این راه پر افتخار به شهادت برسد.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته. مصطفی صدرایی
.برای شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات