امروز : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۱۹
کد خبر : 4745
چاپ خبر :
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان

ماهواره برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و فروپاشی خانواده های ایران طرح ‌ریزی شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ؛ محمدعلی یوسلیانی در همایش بانوان شاغل در اصناف مختلف که با حضور مسئولین در تالار معلم برگزارشد، بیان کرد: امروز عزت و امنیت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان، ایثارگری جانبازان و آزادگان است.

وی علت عذاب الهی را استمرار فساد در جامعه دانست، و خاطرنشان کرد: امنیت محصول اعمال انسان است و لذا ناهنجاری های اجتماعی نا امنی را درجامعه رواج می دهد.

سرهنگ یوسلیانی تأکید کرد: ماهواره عامل قتل عام فرهنگی و فرپاشی خانواده ها است که خسارت دیدگان این حادثه فرهنگی به خط مقدم برگردانده نمی شوند.

یوسلیانی تأکید کرد: بدحجابی، بی بند و باری و ربا خواری و قتل عام سه گناه کبیره است که حکم صریح خدا برای قصاص عاملان این گناهان در قرآن آمده است، اما دشمنان حکم صریح خدا برای قصاص را غیر قانونی می دانند .

IMG14181736

سرهنگ یوسلیانی با بیان اینکه ۱۸هزار شبکه ماهواره ای در جهان فعال است که ۲هزار شبکه در کشور ما قابل روئت می باشد، تصریح کرد: ۳۸۰ شبکه به پخش موسیقی مبتذل ، ۷۴ تبلیغ مد لباس غربی، ۳۷۰ شبکه تبلیغ ادیان مختلف در جهان و ۹۲ شبکه در مقوله ضد فرهنگی ( مانند شبکه من وتو)فعال هستند.

فرماندهی انتظامی گلپایگان تأکید کرد: ماهواره برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و فروپاشی خانواده های ایران طرح ‌ریزی شده اما جنایتکاران این را بدانند این شجره طیبه با ریختن خون شهدا بالنده‌تر خواهد شد.

ایشان با بیان اینکه از ماهواره تا فرپاشی خانواده ها یک گام است تأکید کرد: گسترش بی عدالتی، تبعیض، نادیده گرفتن کرامت انسانی، عمده کردن مسائل جنسی و تبلیغ گسترده تبرّج زنانه، همه از مظاهر تمدن فاسد غربی است که در واقع بازگشت به همان جاهلیت است اما با شیوه‌ها و ابزار مدرن که یکی از برجشته ترین این ابزارها ماهواره است.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات