امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۱۹
کد خبر : 4749
چاپ خبر :
رییس دادگستری گلپایگان

حجاب وسیله صیانت از حقوق زنان در حفظ شئونات اخلاقی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛ رسول احمدی درهمایش بانوان شاغل که در تالار معلم برگزارشد، بیان کرد: زنان در اصلاح جامعه، تربیت فرزندان و ساختن یک جامعه و امت اسلامی نقش برجسته و مهمی دارند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها با ترویج فرهنگ غلط باعث تنزل موضع همسری و مادری و آسیب‌رساندن به شخصیت زن شده‌اند، ابراز داشت: همان طور که در اسلام تأکید شده کار اصلی زن در جامعه اسلامی تربیت فرزند و همسر داری است،لذا باید تلاش کنیم با بهره‌گیری از فرهنگ خانواده، سبک زندگی اسلامی دگرگون نشود.

احمدی به تهاجم فرهنگی و تلاش دشمن در مقابله با نظام جمهوری اسلامی پرداخت و افزود: آنچه امروز دشمن دل به آن بسته، جنگ نرم است که سعی دارد با تغییر فرهنگ و الگوهای رفتاری جامعه، سبک زندگی اسلامی را دگرگون کرده و سلطه خود را بر کشور اعمال کند.

رسول احمدی تأکید کرد: حجاب برای زنان نه تنها محدودیت ایجاد نمی کند بلکه وسیله صیانت از حقوق زن در حفظ شئونات اخلاقی است.

وی بیان داشت: معضل دیگری که گریبان جامعه را در بر گرفته، گرایش اقشار مختلف به‌ویژه نسل جوان و تحصیل کرده به مواد مخدر به‌ خصوص مواد مخدر صنعتی بوده که مشکلات بسیاری را برای جامعه در پی دارد.

ریاست دادگستری گلپایگان تأکید کرد:می بایست با یک پردازش و ویرایش فکری منسجم و به دور از افکار سلیقه ای علت گرایش جوانان به سمت مواد مخدر و معضلات اجتماعی ، که نابودی جوانان و از هم گسستگی بنیان خانواده ها را به همراه دارد،کنکاش و جستجو کنیم.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات