امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۱۸
کد خبر : 4646
چاپ خبر :
امام جمعه شهرستان

زمینه مقدمات راهپیمایی با شکوه و منسجم در روز قدس فراهم شود / موج شور و هیجان امت اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در جلسه ستاد برگزاری روز قدس که با حضور اعضای ستاد در محل مصلای نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه روزجهانی قدس از اهمیت بالائی برخوردار است  لذا رویدادهای اخیر جهان اسلام مانند جنایات  گروه داعش در عراق و جنایات اسرائیل در غزه، حساسیت روز قدس را دو چندان کرده است.

 

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد:  هدف اصلی دشمنان اسلام تجزیه کشورهای اسلامی و  از بین بردن وحدت میان مسلمانان است  لذا مراسم روز قدس باید هر چه باشکوه تر و منسجم تر برگزار شود.

 

وی  بیان کرد: نام گذاری روز قدس یادگار حضرت امام(ره)  بود، که  این ابتکار سیلی محکمی  به دنیای استکبار و آمریکا زد که بسیار سنگین و گزاف بود  و همین امر سبب پایداری روز قدس شده ، لذا  هر ساله در همه کشور های اسلامی به صورت مختلف بر گزار می شود.

 

اسماعیلی  خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها با شکنجه دادن و به شهادت رساندن جوان فلسطینی مسئله تازه ای  را در غزه آغاز کرده‌اند و همین امر سبب شده تا موج جدیدی از انتفاضه شروع شود و شور و هیجان امت اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس افزایش یابد.

 

وی با بیان اینکه زمان سقوط اسرائیل  و آمریکا نزدیک است ، اذعان داشت : اسرائیل و آمریکا  از اینکه گروهی از پیکره مسلمانان به جان مسلمانان افتاده‌اند  خوشحال هستند اما  بدانند که آتش جنایات داعش به زودی دامن صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها را می‌گیرد .

امام جمعه گلپایگان در انتها تأکید کرد: مردم  و دستگاههای اجرائی برای فراهم کردن مقدمات برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز قدس در شهرستان تلاش کنند.

لازم به یادآوری است: شروع راهپیمایی روز قدس ساعت  12 روز جمعه 27 تیرماه بوده، لذا  مسیرهای راهپیمایی روز قدس به این صورت مشخص شد:

مسیر شماره یک: میدان هفده شهریور-خیابان آیت الله سعیدی- خیابان مسجد جامع-مصلای نماز جمعه

مسیر شماره دو: میدان فردوسی- خیابان آیت الله سعیدی- خیابان مسجد جامع-مصلای نماز جمعه

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات