امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۱۶
کد خبر : 4594
چاپ خبر :
رئیس شورای اسلامی شهرستان در دیدار از شهرداری گلپایگان

گلپایگان قطب گردشگری منطقه در آینده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛ اعضای شورای اسلامی شهرستان گلپایگان در سالروز تاسیس شهرداری ها ضمن عرض تبریک و خسته نباشید به کارکنان شهرداری از شهرداری شهر گلپایگان دیدار به عمل آوردند.

فیروزی ریاست شورای اسلامی شهرستان ضمن تبریک به مناسبت روز شهرداری ها هدف خود را از این دیدار ایجاد تعامل بین شورای اسلامی شهرستان و شهرداری معرفی کرد.

وی گفت: شورای اسلامی شهرستان در طول مدت تشکیل خود تاکنون 20 مصوبه داشته است و از این تعداد حدود 75 الی 80 درصد این مصوبات اجرایی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اظهار کرد: گلپایگان دارای امکانات و شرایطی می باشد که آن را نسبت به شهرهای اطراف و همجوار خود متمایز کرده است.

فیروزی در ادامه بیان کرد: شهرستان گلپایگان از نظر میراث فرهنگی و قطب گردشگری می تواند پیشرفت داشته باشد و می توان با برنامه و مدیریت صحیح فضاها و موقعیت های موجود شاخصه های نهفته در شهرستان را شکوفا نمود.

فیروزی گفت: با توجه به احداث سد کوچری و حذف منطقه گردشگری کوچری، دهیاران روستاهای اطراف رودخانه می بایست فضاهای موجود را حفظ نمایند و از تخریب مناطقی که می تواند مناطق جذب گردشگری باشد جلوگیری نموده و تحقق این اهداف حتی بدون بودجه هم امکان پذیر خواهد بود.

فیروزی افزود: از دیگر دغدغه های همه اعضای شورای اسلامی شهرستان بحث بازیافت و حفظ محیط زیست می باشد که در این زمینه نیز اقداماتی صورت گرفته و نماینده محترم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه وارد عمل شده اند و به جد بحث بازیافت را دنبال می کنند و  احداث کارخانه بازیافت زباله عزم همه ی ارگان ها و دستگاه های مربوطه را می طلبد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ترکیب اعضای شورای اسلامی شهرستان، ترکیب بسیار مناسب می باشد که تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم شهرستان بکار بسته است.

فیروزی با اشاره به اینکه شهرستان گلپایگان دارای پتانسیل ها و شرایط ویژه به جهت استان شدن را دارا می باشد افزود: کارهای تحقیقاتی و مقدماتی در این ضمینه انجام شده است و مسئولین و مقامات شهر نیز با جدّیت تمام در این زمینه در حال کار و طرح و برنامه می باشند.

گلپایگانی سخنگوی شورای اسلامی شهرستان در استان گفت: دیدگاه شورای اسلامی نسبت به شهرستان دیدگاه استانی بوده است و نیاز است برای رسیدن به هدف عالی در جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان تسریع شود. تمامی دستگاه ها با عزمی راسخ برنامه ها و طرح های خود را در شهر اجرایی نمایند .

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات