امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۱۶
کد خبر : 4597
چاپ خبر :
محمود بخشی شهردار گلپایگان

شهرداری آماده اجرای کامل طرح بازیافت زباله در شهرستان گلپایگان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛ محمود بخشی شهردار گلپایگان در دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان از شهرداری گلپایگان گفت:

شهرداری گلپایگان در بخش مدیرت شهری عملکرد مناسبی داشته است و با اجرای برنامه هایی در شهر تا حدودی به نیاز ها و خواسته های مردم پاسخ داده شده است.

بخشی گفت: شهرداری گلپایگان به عنوان شهرداری مرکز گلپایگان نیاز به برنامه های حمایتی از جانب شورای اسلامی شهرستان را دارد.

بخشی در ادامه ضمن قدردانی از عملکرد شورای اسلامی شهرستان بیان کرد: از مهمترین اهداف شهرداری گلپایگان ایجاد مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز در شهرستان بوده؛ به گونه ای که این مجمع خود مروج فرهنگ ایرانی، اسلامی و مروج حقوق شهروندی در سطح جامعه می باشد و شهرداری ها را نیز در بحث مدیریت شهری یاری می نماید.

شهردار در خصوص بحث بازیافت زباله و ساخت کارخانه بازیافت خاطر نشان کرد: شهرداری در راستای اجرایی شدن این طرح با تمام نیرو آماده همکاری می باشد و تمام قد آماده خدمت به مردم است.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. شهردار گلپایگان لطفا کلی گویی نکنید و به جای شعار دادن عمل کنید آخر این که نمی شود که چندوقت یکبار با چنین صحبتهای قشنگی درباره معضل بازیافت گلپایگان وانمود فرمایید که شما آمادگی کامل دارید و به اینگونه رفع تکلیف از خود در برابر دیدگان شهروندان کنید وتوپ را به زمین دیگران بیندازید. ایکاش رسانه های شهرستان از درج اینگونه حرف های شعاری که عملی نشده و فقط فیگور است خودداری کنند و خود را نردبان و توجیه گر و بلندگویی برای برخی مسئولین نکنند . امیدوارم درج نمایید.

دیدگاه شما

تبلیغات