امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۰۶
کد خبر : 4080
چاپ خبر :
تشدید کشتار مردم سوریه به دستور مستقیم اوباما

دستور هیگل برای تهیه طرحهای آموزش تروریستها/آمریکا 500 میلیون دلار به گروههای مسلح کمک می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، نیویورک تایمز در گزارشی از درخواست باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا از کنگره برای موافقت با بودجه 500 میلیون دلاری به منظور آموزش و تجهیز گروههای مسلح مخالف دولت سوریه خبر داد.

IMG08500675

کاخ سفید همچنین ادعا کرده که هدف از تصویب این بودجه اعطای کمک‌ های مالی لازم به گروههای میانه رو برای مقابله با داعش و همچنین ایجاد ثبات در مناطق تحت کنترل معارضان سوری و مقابله با تهدیدهای تروریستی است.

از سوی دیگر به گزارش رویترز، چاگ هیگل وزیر دفاع آمریکا از معاونانش خواسته است طرحهای مفصل تری برای آموزش و تسلیح گروههای تروریستی مسلحی که آمریکا ادعا می کند میانه رو هستند، در صورت موافقت کنگره با درخواست باراک اوباما برای حمایت مالی از تروریستها آماده کنند.

برخی قانونگذاران آمریکایی خواستار حمایت بیشتر آمریکا از گروههای تروریستی در سوریه هستند و به سبب همین فشارها، اوباما از کنگره خواست با حمایت مالی 500 میلیون دلاری برای انجام این ماموریت(حمایت تسلیحاتی از تروریستها در سوریه) موافقت کند.

مقامات آمریکایی در حالی مدعی تجهیز و آموزش گروههای مسلح به اصطلاح میانه رو هستند که این سلاحها عملا در اختیار گروههای تروریستی خطرناکی همچون النصره و داعش و جیش الاسلام قرار گرفته است.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات