امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۰۱
کد خبر : 3699
چاپ خبر :
رسول احمدی در جمع مردم گلشهر

مواد مخدر معضل اساسی در بین نسل جوان و تحصیل کرده /ماهواره ها اعتقادات و بنیان خانواده ها را نشانه گرفته است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ؛رسول احمدی در جمع مردم گلشهر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری موضوع ناتوی فرهنگی را مکرراً به مسئولان ذیربط  هشدار و گوشزد می کنند ، و این یک واقعیت غیر قابل کتمان و انکار ناپذیر است .

احمدی

 

ماهواره ها اعتقادات و بنیان خانواده ها را نشانه گرفته است

وی تصریح کرد: دشمن قسم خورده در یک جنگ نا برابر امکانات بلقوه و بلفعلش را برای نابودی مقدسات و باورهای دینی ما بسیج کرده است .

ریاست دادگستری گلپایگان خاطرنشان کرد: در سال های اخیر دشمن از ماهواره برای سست کردن بنیان خانواده و  نابودی جوانان استفاده کرده و تاحدودی هم موفق عمل کرده است.

وی افزود: ماهواره یک وسیله ارتباط  جمعی بسیار قوی محسوب می شود  که با ظرفیت ها ، همه  فرکانس های صوتی و تصویری موجود در فضا را دریافت می کند.

ریاست دادگستری گلپایگان با بیان اینکه ۱۸ هزار کانال  ماهواره در جهان فعالیت می کند ، افزود: از این تعداد بیش از ۳هزار کانال ماهواره در کشور قابل در یافت و رویت است که تعداد کثیری کانال های ماهواره مقدسات و باورهای دینی ما را مورد هدف قرار داده اند.

مواد مخدر معضل اساسی در بین نسل جوان و تحصیل کرده 

احمدی تصریح کرد: در سال‌های اخیر با توجه به تهاجمات فرهنگی، بنیان مقدس خانواده‌ها متزلزل شده و افزایش روزافزون طلاق و از هم پاشیدن کانون خانواده‌ها را در جامعه شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد:  معضل دیگری که گریبان جامعه را در بر گرفته، گرایش اقشار مختلف به‌ ویژه نسل جوان و تحصیل کرده به مواد مخدر به‌خصوص مواد مخدر صنعتی بوده که مشکلات بسیاری را برای جامعه در پی دارد.

ریاست دادگستری گلپایگان در انتها تأکید کرد: با یک پردازش و ویرایش فکری منسجم و  به دور از افکار سلیقه ای علت گرایش جوانان به سمت و سوی مواد مخدر و معضلات اجتماعی ، که نابودی جوانان  و از هم گسستگی بنیان خانواده ها را به همراه دارد ، کنکاش  و جستجو کنیم.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات