امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۰۱
کد خبر : 3692
چاپ خبر :
فرماندار

حضور360 دانشجوی در اردوی های جهادی امسال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ؛محسن حسین میرزایی فرماندار شهرستان گلپایگان در جلسه برنامه ریزی اردوهای جهادی که با حضور جانشین فرماندهی سپاه گلپایگان و روسای دانشگاه ها در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار شد،در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورایی راهبردی متشکل از افراد اهل ایده و اندیشه برای اردوهای جهادی تشکیل شود تا به صورت مستمر در خصوص این موضوع فکر و اندیشه کنند و راهکارهای اساسی ارائه دهند.

فرماندار

360 دانشجوی گلپایگان در اردوی های جهادی امسال شرکت می‌کنند

وی با بیان اینکه جلسات متعدد برای برگزاری این اردوها که با هدف فرهنگی است برگزارشود ، تصریح کرد: برای افزایش بهره وری این اردوها طرحی مدون شود و همه عوامل اجرایی اردوها به یک تفاهم مشترک برسند .

فرماندار گلپایگان تأکید کرد: اردوهای جهادی کار بسیار ارزشمندی است و باید به گونه ای عمل کنیم که خاطره ای خوش این اردوها در ذهن دانشجویان ماندگار شود.

حسین میرزائی تصریح کرد: بیشتر فعالیت ها باید عام المنفعه انجام شود تا افراد بیشتری از این خدمات بهره مند شوند و همچنین می بایست به گونه ای عمل شود که از امکانات موجود استفاده بهینه صورت گیرد.

فرماندار گلپایگان تأکید کرد: اقدامات دانشجویان بسیجی در مناطق محروم از لحاظ تاثیرگذاری و ماندگاری در عرصه و منطقه‌ای باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان اذعان داشت: امسال ۳۶۰ نفر از دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی شرکت ، و در مناطق محروم شهرستان چادگان و گلپایگان فعالیت فرهنگی و عمرانی و اقتصادی انجام خواهند داد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات