امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۲/۰۵
کد خبر : 2038
چاپ خبر :

خداوند طومار هر آن کس را که بخواهد به اسلام و مسلمین ضربه بزند در هم می‌پیچد

امام جمعه گلپایگان با اشاره به سالروز شکست نیروهای امریکا در طبس گفت: در واقعه شکست حمله نظامی امریکا به ایران، نیروهای نظامی امریکا به ایران آمده بوند تا جاسوس خود را از ایران خارج کنند اما به فرمان الهی تمام ادوات جنگی و هواپیماهای آنها در هم کوبیده و نابود شد. آمریکایی ها با عبرت و درس آموزی از این واقعه دست از توطئه علیه ایران اسلامی بردارند.

وی بیان کرد: امریکایی‌ها باید در همان زمان می‌فهمیدند که خداوند پشتیبان انقلاب اسلامی ایران است و از دشمنی‌های خود دست بر می‌داشتند چرا که خداوند طومار هر آن کس را که بخواهد به اسلام و مسلمین ضربه بزند در هم می‌پیچد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ریشه در دین و اعتقادات مذهبی مردم دارد، افزود: اکنون انقلاب اسلامی در مسیر متعالی خود گام برمی دارد و توطئه های مستکبران برای انحراف و یا توقف این نهضت الهی کارساز نیست.

امام جمعه گلپایگان با گرامیداشت بیستمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی ˈمحمد رضا گلپایگانیˈ از مراجع فقید شیعه گفت: همه باید با درس گیری از این عالمان ربانی، منش دینمداری، ولایتمداری و تمسک به اهل بیت (ع ) را در زندگی نهادینه کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: پروژه ساخت مصلای نماز جمعه گلپایگان چندین سال است که آغاز گشته و بعد از گذشت سال‌ها متاسفانه هنوز تکمیل نشده است.

وی افزود: برای تکمیل و به پایان رسیدن این پروژه همه مردم شهرستان و تمام ادارات و ارگان‌ها باید همّت کنند، دست به دست هم دهند تا با تلاش و کوشش این کار به ثمر بنشیند و بتوانیم نماز جمعه شهرستان را در مکان مصلی برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام اسماعیلی به نهم اردیبهشت ماه روز شوراها اشاره و تصریح کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا بدانند که باید آستین‌ها را بالا زده و با هم فکری و همکاری با مردم در راستای رشد و توسعه شهر و روستای خود تلاش کنند و به انتظار دریافت اعتبارات دست روی دست نگذارند.

وی به فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران نقش موثری در تولید و اقتصاد کشور دارند و همه باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس خاطرنشان کرد: دشمنان همواره سعی کرده اند از طریق  برنامه‌های مختلف کاری کنند تا نامی از خلیج فارس باقی نماند و این نام از پایه و اساس تغییر کند که در این امر هم موفق نبوده‌اند و این خلیج همیشه فارس باقی می‌ماند.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات