امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۲/۰۵
کد خبر : 2018
چاپ خبر :

برگزاری اولین دوره مسابقات سوارکاری استقامت رده آغاز گر 1 در گلپایگان

 

سروان محمد علی اعظمی مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در این باره به خبرنگار بیان گفت:این مسابقه با حضور تعداد حدوداً بیست نفر سوارکار و با قضاوت داوران مطرح کشوری برای اولین بار در شهرستان گلپایگان استارت زده شدو آن چیزی که به جذابیت این دوره از مسابقات افزود گذر از کوه،رودخانه و دشتهای حاشیه رودخانه می باشد.

سروان اعظمی، نبود اسپانسر را از کمبودهای این دوره از مسابقات بر شمرد و اضافه نمود: با توجه به مفرح بودن این ورزش در صورت وجود اسپانسر می توان تعداد بیشتری از علاقه مندان را به سمت این ورزش سوق داد.

همچنین بهزاد مدنی رئیس هیئت سوارکاری شهرستان در مورد هزینه های این مسابقه به خبرنگار بیان گفت: هزینه این دوره از مسابقات حدوداً دو میلیون تومان شده که متاسفانه به خاطر نبود اسپانسر و بودجه کافی، خود سوارکاران مجبور به تامین هزینه آن شدند که واقعاً این کمبودها در شهرستان جای تامل دارد و از مسئولین شهرستان و افرادی که بضاعت مالی دارند و علاقه مند به اینگونه ورزشها دارند خواستاریم ما را حمایت کنند.

مدنی همچنین افزود:برنده این دوره از مسابقات با گرفتن لوح تقدیر اجازه شرکت در مسابقات سوارکاری سطوح بالاتر را در هر نقطه از کشور پیدا می کند.

در پایان آقایان حمید رضا غفاری با اسب هیرات، امیر شاهپری با اسب پرچم و مصطفی طبرزدی با اسب لشکر نفرات اول تا سوم شدند.

 

DSC_۰۰26 DSC_۰۰35 DSC_۰۰38 DSC_۰۰43 DSC_۰۰44 DSC_۰۰45 DSC_۰۰53 DSC_۰۰56 DSC_۰۰57DSC_۰۰70DSC_۰۰71DSC_۰۰74

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات