امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۲/۰۵
کد خبر : 2035
چاپ خبر :

آمریکا دشمن فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است

امام جمعه گلشهر:با شکست آمریکا در طبس حقانیت نظام جمهوری اسلامی ثابت شد.

امام جمعه گلشهر گفت:نقشه شوم آمریکا به بهانه آزادی جاسوسان و با هدف براندازی نظام اسلامی بود، که توسط امداد غیبی الهی با شکست روبرو و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی خراسانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلشهر بیان کرد: تقوای الهی را پیشه کنید و از هوای نفس دوری کنید و بدانید اگر انسان لحظه لحظه عمر خود را درجهت عبادت کردن خداوند، و خدمت صادقانه به خلق خدا استفاده کنیم، فردای قیامت رو سفید خواهیم بود و نتیجه عمل و کردار نیک ما به فریاد خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه درشهر گلشهردر ادامه با تأکید براینکه احسان و نیکی کردن به پدر ومادر از وظایف فرزند است، خواستارشد: احترام به مادر فراتر از پدر نیز می باشد چرا که اگر تمام عمر به مادر خدمت خالصانه انجام دهید، بخشی کوچکی از سختی مادر در انتظار به دنیا آمدن فرزند و در دوران شیردهی که از شیره جان مادر به فرزند تغذیه می شود، برابر نمی شود.

وی افزود: حقی که والدین بر فرزندان دارند باید رعایت شود چرا که اگر به والدین ظلمی روا شود رحمت الهی شامل فرزند نمی شود.

خطیب جمعه شهرگلشهراز فعال شدن مساجد گلشهر با حضور روحانی برای برگزاری نماز از هفته آینده خبرداد، و تصریح کرد: مساجدی که با آن همه هزینه های بالا ساخته شده است نباید بسته باشد یا برای اقامه نماز فرادا باشد، بلکه مسجد برای برگزاری نمازهای یومیه ساخته شده است.

امام جمعه شهر گلشهر مسجد را محوری ترین سنگر برای حفظ دین مبین اسلام و وسنگر مقابله با تهاجم دشمن دانست ، و ابراز داشت: ثواب یک رکعت نماز جماعت برابر با تمام اعمال دنیوی و چهل سال نماز خواندن می باشد.

موسوی خراسانی تأکید کرد: آمریکا دشمن فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است وامروز تا درون خانه ها برعلیه خدشه دار کردن جوانان ما پیشروی کرده است که دراین امر مهم فقط با اقدامات فرهنگی ، پویا وفعال کردن مساجد برای حضور قشر جوان باید اقدام شود.

وی درادامه به سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس در 5 اردیبهشت ماه سال 59 اشاره و اظهارداشت: آمریکا به بهانه آزادی جاسوسان و با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و با برنامه ریزی از پیش تعیین شده که در اردیبهشت ماه بهترین موقعیت از لحاظ مساعد بودن آب وهوا در طبس است هواپیماهای خود را در صحرای طبس فرود آورد.

نماینده ولی فقیه در شهرگلشهر ادامه داد: آمریکای ابرهه صفت و بی دین وایمان این را پیش بینی نکرده بود که هر که خدا را یاری کند خداوندمتعال نیز او را یاری می کند ودر آن وضعیت مناسب جوی عذاب الهی به صورت باد و طوفان بالگردهای آمریکا را در نوردید و این حادثه به صورت یک خاطره تلخ در تاریخ نظامی آمریکا به ثبت رسید.

وی افزود: این نقشه شوم دشمن با امداد غیبی الهی با شکست روبروشد که حقانیت نظام اسلامی را اثبات کرد.

امام جمعه شهرگلشهر درادامه با اشاره به اینکه 9 اردیبهشت ماه مصادف با روز شوراها نام گذاری شده است ، افزود: این روز را به شورای اسلامی شهر گلشهر تبریک ، و آرزوی موفقیت روز افزون برای خدمت متعالی به شهروندان را برای آنان از خداوند متعال را خواستار شد.

وی گفت: روز 10 اردیبهشت مصادف با روز ملی خلیج فارس است که کشور های عربی با خیال پردازی های خود گمان می کنند این جزیره مهم واستراتیژیک را جزء کشور خود محسوب می کنند، غافل از آن که نیروهای نظامی ما با تجهیزات موشکی در آن مستقر می باشند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات