امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۲/۰۳
کد خبر : 1982
چاپ خبر :

انقلابی ماندن وانقلابی زیستن از معیارهای موفقیت سپاه است

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان گفت:انقلابی ماندن و انقلابی زیستن از معیارهای موفقیت سپاه در عرصه های مختلف نظامی و اجتماعی و سیاسی واقتصادی است.

در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده ناحیه بسیج سپاه گلپایگان در مصاحبه با خبرنگار بیان اظهار داشت:کشور پس از پیروزی به عنوان یک انقلاب صد درصد مردمی ،اسلامی والهی برای تحقق اهداف وآرمانهای نظام  نیاز به یک نیروی مومن وانقلابی ،ایثارگر ومجاهد داشت.

سرهنگ علیشاهی افزود: امام راحل (ره) هفتاد روز پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در روز دوم اردیبهشت ماه سال 58 فرمان تشکیل سپاه پاسداران را صادر کرد که بزرگترین تحول بزرگ سیاسی اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: از همان بدو تأسیس با حضور جوانان پرشور وانقلابی، این نهاد مقدس اقداماتی تأثیر گذاری در جامعه انجام  داد که امام راحل (ره) نه تنها به نهاد مقدس افتخار کرد بلکه فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

ایشان فعالیت و اقدامات سپاه را قبل شروع جنگ با حفاظت از مقامات عالی رتبه کشور و مراکز امنیتی کشور و فعالیت های جهادی و فرهنگی درسطح کشور برشمرد، وخاطرنشان کرد: در زمان دفاع مقدس سپاه برای حفاظت از مرزهای کشور به کمک ارتش جمهوری اسلامی شتافت، که در دوران دفاع مقدس مقاومت جانانه ای از خود نشان داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان اظهارداشت: پس از دوران دفاع مقدس و پایان یافتن جنگ سپاه برای آبادانی ویرانه های ناشی از جنگ تحمیلی در شهرهای مرزی در عرصه سازندگی به کمک دولت شتافت .

سرهنگ علیشاهی خاطرنشان کرد: سپاه درفضای مجازی ومبارزه با جنگ نرم اقدامات اساسی در عرصه اجتماعی و سیاسی به دور از سیاست زدگی واقتصادزدگی انجام داده است.

وی سپاه را یک نیروی منحصر به فرد دانست، که از دلسوز ترین ،پاکترین وخالصانه ترین وبا بصیرت ترین جوانان کشور تشکیل شده است و با رهبری امامی فرزانه و حکیم بیداری اسلامی را در دنیا کلید زدند.

علیشاهی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ویژه گی های سپاه ،یادآوری کرد: انقلابی زیستن و انقلابی ماندن از معیارهای موفقیت سپاه در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی است چرا که با تفکر پیش روندگی و پیش برندگی توانسته قدرتمند تر از گذشته در عرصه های هوایی ،دریایی ،زمینی و سپاه قدس وسازمان بسیج فعالیت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان با اشاره به شعار امسال که از طرف مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، تأکیدکرد: سپاه در پی فرمان رهبری حول عرصه اقتصادی با ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی وحمایت از کار و تولیدات داخلی و بسط وگسترش کارگاههای تولیدی کوچک با آگاهی بخشی به جامعه برای صرفه جویی به معنای واقعی اقدام خواهدکرد.

وی تأکید کرد: به صورت همگانی و با آگاهی بخشی مردم از طریق مبارزه فرهنگی با پدیده نامتعارف ماهواره توسط نیروهای بسیج اقدامات گسترده ای انجام خواهدشد.

سرهنگ علیشاهی تأکید کرد: اگر همانگونه که با مردمی کردن جنگ، دفاع مقدس به دفاع جانانه تبدیل شد که حیرت جهانیان را به همراه داشت ،در عرصه اقتصاد وفرهنگ باعزم ملی با کمک مردم این امر مهم نیز میسر می شود.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات