امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۱/۱۶
کد خبر : 1899
چاپ خبر :

امام جمعه گلشهر :داشتن اقتصاد قوی در کنار فرهنگ قوی

امام جمعه گلشهر :داشتن اقتصاد قوی در کنار فرهنگ قوی

امام جمعه گلشهر گفت: اگر می‌خواهیم اقتصاد قوی داشته باشیم باید فرهنگ قوی در کنار آن باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی خراسانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلشهر با تسلیت سالروز شهادت کوثر نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) باعث هدایت میلیون‌ها انسان مسلمان شده و مادر 11 امام معصوم است.

خطیب جمعه گلشهر افزود: بشر هیچگاه نمی‌تواند بی بی دو عالم را به خوبی بشناسد و باید در ایام فاطمیه سرمایه‌گذاری بالایی انجام دهیم و مجالس بسیار مفید برگزار شود.

موسوی خراسانی تأکید کرد: همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرده چرا اگر تقوای الهی داشته باشیم نه تنها به مشکلی برخورد نکرده بلکه به بن بست نیز نخواهیم رسید.

نماینده ولی فقیه در شهرگلشهر ابراز داشت: دنیا متوجه شده است با فشارهایی که آمریکا به نظام جمهوری اسلامی وارد کرد نتوانست غلطی بکند و مردم باید سخنان رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی را همیشه به خاطر داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی خراسانی تأکید کرد: اگر مردم همکاری کنند به‌ یقین هم در اقتصاد و هم در فرهنگ موفق خواهیم شد چرا که همیشه با تمام چالش‌هایی که در زمینه‌های مختلف ایجاد شده است موفق بوده‌ایم .

امام جمعه شهر گلشهر به سالروز قطع رابطه آمریکا و ایران اشاره و خاطر نشان کرد: این قطع رابطه یک سند آبرو وعزت برای این سرزمین است چرا که از آن روزی که با شیطان بزرگ آمریکا قطع رابطه کردیم جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و عظمت قرارگرفته وهمچنان نیز مسیر عزتمندی خودمان را ادامه داده ولحظه ای به وابستگی به غرب فکر نمی کنیم .

نماینده ولی فقیه در شهر گلشهر به روزجهانی بهداشت اشاره ، و گفت: سلامت امروز جامعه یکی از معیارها ومحک های پیشرفته و توسعه به شمار می رود چرا که سلامت روانی و روحی و جسمی افراد جامعه و خانواده را بسیار مهم و ارزشمند است و همه ما باید درارتقا واعتلای بهداشت جامعه تلاش وکوشش کنیم.

وی اظهار داشت: حامیان فتنه 88 باید خجالت بکشند که چه کار کرده اند که حتی پارلمان اروپا آنان را در بیانیه ای که از قاچاق چیان مواد مخدر و هم جنس بازان حمایت کرده هم ردیف ساخته و مورد حمایت قرار داده است.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات