امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۰۴/۱۵
کد خبر : 190
چاپ خبر :

گپ و گفت خودمانی با آقای علی محمد اسدی ، جوان موفق و حائز رتبه برتر کشور در رشته وبلاگ نویسی

علی محمد اسدی

اخیراً مطلع شدیم که یکی از جوانان شهرستان در مسابقات وبلاگ نویسی که در سطح کشور برگزار گردید حائز رتبه سوم شده است.جوانی که قبلاً هم در مسابقاتی از این دست حائز رتبه اول کشور شده بود.ولی از آنجایی که در مقوله فرهنگ و کارهای فرهنگی متاسفانه در کشور و به تبع شهر ما تا به حال به جز موارد بسیار معدود هیچ تلاشی برای معرفی و تقدیر از تلاشگران در این عرصه نشده است لذا دو هفته نامه بیان مصاحبه ای مفصل و گپ و گفتی خودمانی را با آقای علی محمد اسدی ،ترتیب داد که آنرا می خوانید.
بیان : در ابتدا خودتان را معرفی کنید و بفرمایید چند سال دارید و در چه رشته ای تحصیل می کنید ؟

بنام خدا.بنده علی محمد اسدی هستم.23 سال سن دارم و تحصیلاتم کارشناسی فناوری اطلاعاته.
بیان : از چه زمانی و با چه نیتی فعالیت خود را در فضای مجازی شروع کردید؟
اوایل سال 85 وقتی رسانه ها از فضای مجازی و اهمیت اون صحبت می کردن برام جالب بود که به این فضا وارد بشم و ببینم واقعا” چه خبره که اینقدر روی اون مانور داده میشه.بنده هم مثل سایرین وقتی وارد فضای اینترنت می شدم با سایت ها و وبلاگ ها مواجه میشدم که اونچه که در وهله اول دیده می شد فضای رسمی سایت ها و فضای عامیانه و شخصی وبلاگ ها بود.مطالب متعدد و سلایق مختلفی را تو فضای مجازی می دیدم و همیشه دوست داشتم خودم هم بتونم یه طوری تو این فضا تاثیر گذار باشم.این بودکه تصمیم گرفتم وارد این عرصه بشم و بطور جدی از سال 86 فعالیت خودم را آغاز کردم.
بیان : چه شد که وبلاگ زدید؟
خب در جامعه امروز برقراری تعاملات گوناگون در عرصه های مختلف اجتناب ناپذیره.علی الخصوص وقتی شما در محیطی قرار داشته باشید که فضای اطراف شما پر باشه از جونای پر شور و نشاطی که دائم دنبال کارای نو و چیزای نو می گردن و دوست دارن پیوسته با فناوری ها و رسانه های نو و جدید در ارتباط باشند و به قولی آپدیت باشن.خب وقتی انسان در چنین محیطی قرار می گیره که دائم تبادل اطلاعات صورت می گیره و اینترنت و فضای مجازی به نوعی در اون محوریت داره و سایت ها و علی الخصوص وبلاگ ها به عنوان رسانه های شخصی نقش عمده ای را ایفا می کنن تصمیم می گیره وارد عرصه بشه و به شکلی به عنوان یه عضو کوچیک مدیریت قسمتی از فضای مجازی را دست بگیره.اینا همه یه طرف قضیه است. از طرف دیگه وقتی انسان میبینه چه هجمه هایی وارد میشه و چه وب سایت ها و وبلاگ هایی عامدانه یا از روی غفلت خوراک نامناسب به مخاطیبن خودشون ارائه می کنن،احساس می کنه که تکلیف بزرگی بر دوش کسانی هست که به هر نحو می تونن نقش موثری در این عرصه ایفا کنن.این ها مجموع دلایل بود برای شروع فعالیت بنده در فضای مجازی.
بیان : می توانستید در فضای مجازی کارهای دیگری انجام دهید؟
البته دیدگاها در ورود به فضای مجازی متفاوته و افراد اهداف مختلفی را از ورود به این فضا دنبال می کنن.هر شخص بر اساس هدفی که داره به دنبال انجام کاری میره.ظرفیت ها در فضای مجازی نامحدوده و میشه هر بحثی که تصمیم انجام اونا داشته باشی دنبالش بری .اما من بهترین عرصه را عرصه وبلاگ و وبلاگ نویسی دیدم.
بیان : اولین بار کی وبلاگ زدید؟
اواسط سال 86 .وبلاگی با عنوان آفتاب بصیرت ثبت کردم که محوریت مطالب اون بازتاب گزیده بیانات مقام معظم رهبری بود.
بیان : هنوز هم وبلاگتان به روز هست؟
حقیقتش 3 ماه بود که از فعالیت وبلاگ آفتاب بصیرت می گذشت که مرتب پیام های مشکوکی مبنی بر در خواست همکاری از منبعی نا مشخص برام پست می شد بعد از این که به این پیاما بی توجهی کردم و اونا را حذف می کردم مرتب مواجه میشدم با هک وبلاگم.بعد از اون تا مدت زمان 6 ماه وبلاگم بروز نشد بعد از اون اسم وبلاگا تغییر دادم و مرتباٌ اونا بروز می کنم.
بیان : آشنایی شما با جشنواره وبلاگ نویسی جهاد مجازی از چه طریقی بوده است؟
مراجعه به پورتال دبیر خانه عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان
بیان : با چه وبلاگی در این جشنواره شرکت کردید؟
وبلاگ بیداری اسلامی
بیان : اولین کسانی که کسب این موفقیت ارزشمند را به شما تبریک گفتند؟
خونوادم،بچه های پایگاه و بچه های مسجد اولین کسایی بودند که بهم تبریک گفتن.
بیان : من به غیر از یک بنر که توسط هیئت امنای مسجد و کانون مسجد میرزا حسن خان در سطح شهر زده شده بود پیامی از مسولین شهرستان ندیدم،به نظر شما کسب این موفقیت به اطلاع ایشان نرسیده است؟
بچه های پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) قصد داشتند یه بنر بزنن که موافقت نکردم،ولی مسولین نمیدونم.به اطلاعشون که بعیده نرسیده باشه. چونکه بسیاری از خبرگزاری های رسمی کشور این موضوعا پوشش داده بودن.
بیان : مثلا” ؟
شبکه استان اصفهان،خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)،واحد مرکزی خبر،خبر گزاری دانشجو،خبر ایرانی،خبر فارسی و …که حدود 20 مورد میشه.خب بهتره که مسئولین امر نسبت به این مسائل اهتمام بیشتری داشته باشن،بلاخره یکی از راهکارایی که میشه بوسیله اون انگیزه سازی کرد همین موارده.
بیان : چه مطالبی در وبلاگتون قرار میدید؟
این وبلاگ با هدف تبیین ابعاد مختلف بیداری اسلامی در منطقه و جهان و تاکید بر محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان رکن اصلی بیداری اسلامی ایجاد شد و محوریت مطالب این وبلاگ بیداری اسلامی ،ولایتمداری،بصیرت افزایی و تحقق شعار سال است.
بیان : چرا این نام را برای وبلاگ خود انتخاب کردید؟
وقتی نگاه می کنیم به اوضاع و احوال کشورهای منطقه و جهان حقیقتاً یه شور و حالیا در اعمال و افعال مردم این کشورها میبینیم که حکایت از بیداری فطرت ها و اون هم بر اساس معیارهای اسلامی داره.نامی که من برای وبلاگم انتخاب کردم حکایت از پرداختن به این موضوع داره که قرن قرن اسلام هست و شرایط داره به نحوی رقم می خوره که انشا ا… ما در آینده شاهد گسترش ابعاد مختلف این بیداری خواهیم بود.بعلاوه این عنوان یک عنوان بسیار جامع هست و میشه ذیل اون به هر موضوعی که اسلام در اون صحبت داره به روشنگری و تبیین پرداخت.از موج بیداری اسلامی در بحرین و مصر گرفته تا مباحث مربوط به امامت و و لایت و مباحث فردی و اجتماعی و …
بیان : بهترین مطلبی که تابحال نوشتید از نظر خودتان چه بوده؟
اخیرا” با نزدیکی به ایام برگزاری انتخابات 24 خرداد ماه مطلبی در وبلاگم قرار دادم با این عنوان :
جوان نسل سوم انقلاب می گوید
که به لطف خدا این مطلب مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت و در آستانه 24 خرداد به گفته بازدیدکنندگان به نوعی با تداعی وظایفی که ما در قبال امام(ره) و شهدا داریم مخاطبین را بیش از پیش برای حضور حماسی در انتخابات ترغیب کرد.
بیان : بهترین کامنت یا نظری که تابحال دریافت کرده اید چه بوده؟
نظری بود که در اون فردی که به گفته خودش تصمیم داشت در انتخابات شرکت نکنه مصمم شد تا در این حماسه شرکت کنه.

20
بیان : به نظر شما یک وبلاگ نویس باید چقدر وقت برای مطالعه بگذاره آیا مطالعه کتاب خاصی را پیشنهاد می کنید؟
به نظرم اونچه که در وهله اول اهمیت بیشتری از بحث مطالعه داره ،یکی هدفی هست که ما برای رسیدن به اون داریم تلاش می کنیم.عامل دوم داشتن بصیرت به عنوان پشتوانه اساسی در انجام فعالیتهای بسیار مهمی نظیر وبلاگ نویسی هست که دامنه افرادی که می تونن مخاطب مطالبتون باشن نامحدوده. اگر این دو مورد به عنوان مقدمه کار به خوبی تبیین و مشخص بشه حالا کافیه شما یک صفحه بخونید و بعد از اون مدت ها فعالیت کنین.البته چون کار در فضای مجازی و بحث وبلاگ نویسی ماهیتاٌ یه کار فرهنگیه مطالعه کتب شهید مطهری می تونه سودمند واقع بشه.
بیان : چه میزان وقت در روز برای نوشتن در وبلاگتان اختصاص می دهید؟
با توجه به این که در حوزه های مختلفی فعالیت می کنم وقتی که به وبلاگ نویسی می رسه روزانه 2 تا 3 ساعت هست.
بیان : آیا صرف این زمان موجب لطمه خوردن به درستان نمی شود؟
بالاخره انسان می تونه با برنامه در زندگی موفق بشه بدون این که هر کدوم از بخشای زندگی باعث لطمه خوردن به بخشای دیگه بشه.البته بعضی اوقات ضرورت امر ایجاب میکنه که از بعضی بخشا حتی بخشای مهم زندگیت بزنی تا یه کار مهم و سرنوشت ساز انجام بشه.ولو این که به خاطر اون سرزنش بشی و به حسب ظاهر دیده هم نشه.
بیان : نظر خانواده تان درباره فعالیت های شما در فضای مجازی چیست؟
خدا رو شکر خونواده من همیشه با من کمال همراهی را داشتن و در هر عرصه ای که وارد شدم ازم حمایت معنوی کردن.خب بنده هم در هر کاری از مشورت و دلسوزی اونا استفاده کردم و نتیجه اونا هم دیدم.انجام فعالیتم در فضای مجازی هم از این قاعده مستثنی نیست که لازم است از پدر مادرم تشکر کنم.
بیان : نظر دوستانتان درباره فعالیت های شما در فضای مجازی چیست؟
دوستام هر وقت من را میبینن که پای سیستم نشستم و دارم وبلاگما بروز می کنم می گن چه حوصله ای داری شما.حقیقتاً هم نیاز به صبر و حوصله داره،البته مرتباً هم وبلاگما بررسی می کنن و نظراتشونا می گن.خلاصه اگر در غالب یه جمله بگم : از انجام این کار به گرمی استقبال می کنن.
بیان : چه پیشنهادی برای گسترش فعالیت مردم جامعه در فضای مجازی دارید؟
خب امروز استفاده از اینتر نت و به تبع اون ورود به فضای مجازی غیر قابل اجتنابه.امروزه تقریباٌ تمام خونواده ها به اینترنت دسترسی دارن و اعضای خونواده ها ساعت یا ساعاتی از وقتشونا در تعامل با این فضا می گذرونن.در فضای مجازی هم راهی برای کنترل سایت ها و و بلاگ ها به لحاظ محتوایی که ارائه میکنن وجود نداره.همینطور هر شخص به هر اطلاعاتی می تونه دسترسی داشته باشه،مفید یا مضر.خب اکثر خونواده ها هم اغلب اوقات نگرانن که مبادا فرزنداشون به اطلاعات مضر و آسیب زا دست پیدا کنن و روی اعمال و رفتار اونا تاثیر بگذاره.یکی از راه هایی که خونواده ها می تونن از این دغدغشون کم کنن این هست که تعامل مناسب با فرزندشون برقرار کنن و با فرزندشون در ورود به فضای مجازی همراه بشن.البته همراه شدن لزوماٌ به این معنی نیست که همیشه کنار فرزندشون بشینن. بلکه می بایست به لحاظ فکری طوری فرزندشونا راهنمایی کنن که خود اون دنبال هر رسانه ای در فضای مجازی نره.البته خیلی خوب هست که هر خونواده بتونه به شکلی در فضای مجازی سهیم باشه،ایمیل داشته باشه،وبلاگ داشته باشه.و از این طریق بتونه یه جهت دهی مناسب حداقل در سطح خونواده داشته باشه.بنده یه کاری را حدود یک سال هست شروع کردم و اون هم هدیه دادن وبلاگ به دیگران هست.به این ترتیب که کارای اولیه وبلاگ را انجام میدم و شاکله اصلی و بنیادی اونا میزارم و اونا به اشخاص هدیه میدم.تا با بروز کردن اون،یک شخص جدید در فضای مجازی با تفکر مثبت و ارزشی وارد فعالیت بشه.البته خواه نا خواه فعالیت مردم در فضای مجازی به مرور زمان بیشتر و بیشتر خواهد شد اما اون چیزی که اهمیت بیشتری داره ،فرهنگ سازی در ورود به این فضا و استفاده از اونه ؛که در این زمینه رسانه ها ،علی الخصوص رسانه ملی می تونه نقش مهمی را ایفا کنه.
بیان : آیا فعالیت فرهنگی اعتقادی هم در کنار وبلاگ نویسی انجام میدهید؟ توضیح دهید.
بله.بنده مسول کانون فرهنگی هنری مسجد میرزا حسن خان هستم.فعالیتای خوبی با همکاری دوستانمون در مسجد انجام میشه که نقش موثری در پویایی و نشاط مسجد داره .البته ظرفیتا خیلی زیاد هست و جای کار هم بسیار داره.
بیان : به چه میزان به حضور افراد ارزشی در فضای مجازی اعتقاد دارید؟
بسیار مهم و ضروری هست.بطوریکه معتقدم هر شخصی که احساس می کنه اندکی توانایی داره که بتونه تو این فضا وارد بشه هم بهش تکلیف هست،هم وظیفه.چرا که در شرایطی که دشمن به هر شکل با بکارگیری عوامل متعدد ضد ارزشی پیدا و پنهان در پی تخریب اسلام و چهره مسلمانان در جهان هست و دائم تلاش میکنه تا تفکرات خودشا به مخاطبین القا کنه ،تکلیف است که نیروهای ارزشی وارد عرصه بشن و راه را بر دشمن صد کنن. حتی گاهی اوقات  جا داره که یک نفر  بار مسولیت ده ها نفر  را به دوش بکشه تا  آرمان ها حفظ بشه.
بیان : این همان یک مرد جنگی به  از صد هزار هست ؟

دقیقا”

بیان : چه خطراتی ممکن است جامعه فعال در فضای مجازی را تهدید کند؟

اگر بخوام تیتر وار اشاره کنم میشه گفت :بدون هدف وارد فضای مجازی شدن،بدون داشتن بصیرت کافی به این فضا وارد شدن،ساده باوری و ساده انگاری در برخورد با مطالب متعددی که در این فضا منتشر میشه،عدم داشتن قدرت تحلیل مناسب نسبت به مطالب و مسائل مختلف،توجه به ظاهر فریبنده مسائل منشر شده در این فضا و غفلت از اصل و باطن مسائل
بیان : آیا فکر و ایده خاصی برای حضور در فضای مجازی در زمان انتخابات داشتید؟ توضیح دهید.
بلاخره دشمنان انقلاب و نظام برای عدم به تحقق پیوستن شعار این سال و در راس اون تحقق بحث حماسه سیاسی آغاز شد.شروع کردن به تخریب و سیاه نمایی.خب ما هم بلافاصله وارد عرصه شدیم و با بروز کردن وبلاگ با محتوای بصیرتی و روشنگری پرده از توطئه های دشمن برداشتیم.البته کارای خوبی هم در سطح کشور و در حوزه فضای مجازی انجام شد.که از اون جمله می تونم به برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی با موضوع تحقق شعار سال ،ایجاد جنبش های وبلاگی،تعامل با وبلاگ نویسان ارزشی در سطح کشور و اراده محتوای مقتضی و مناسب را اشاره کرد.
بیان : روزانه چند ساعت در اینترنت هستید؟
حدود 3 تا 5 ساعت
بیان : مدت زمانی زیادی در اینترنت هستید آیا درآمدی هم از اینترنت دارید ؟ هزینه اینترنت را خودتان پرداخت می کنید؟
درآمد نسبتا” کمی دارم،هزینه اینترنتا هم خودم پرداخت می کنم.
بیان : چگونه می توانیم خودمان را اصلاح کنیم و از لحاظ باطن به خدا نزدیک شویم؟
اگر انسان به جایگاه خودش در نظام هستی یه نگاهی بندازه متوجه میشه که دنیا کوچیکتر از اونه که بتونه ظرف مناسبی برای وجود انسان باشه.به هر حال تقدیر بر این قرار می گیره تا انسان مدت زمان اندکی را در این دنیا باشه و مجوعه اعمال و افعالی را برای سپری کردن این مدت زمان کوتاه انجام بده.این مهمترین عاملیه که باعث میشه انسان بتونه خودشا اصلاح کنه و بتونه به خدا نزدیک بشه.اما اگر بخوام در مذمت دوری از انسانیت و عدم توجه به ذات اقدس خداوند سبحان مطلبی را به خودم یاد آور بشم این طور می گم که :انسان که خلیفه خدا در بازار زمینه حیفه که خودشا به دنیایی بفروشه که خود اون یه بازار کوچیک و کم ارزش و زود گذره.خلاصه اگر انسان خودشا به غیر خدا عرضه کنه ضرر کرده.
بیان : رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مد ظله العالی) امسال را به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کرده اند. به نظر شما دلیل این نامگذاری چه بوده و این عنوان دربرگیرنده چه معانی می باشد؟
شجاعت،قدرت تدبیر و حکمتی که در شخصیت رهبر فرزانه انقلاب هست همیشه در من یه شور و نشاط و امید مضاعفی ایجاد می کنه.ایشون امسال را با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردن .خب اگر بخوام به اولین دلیل اشاره کنم اون اینه که ما در این برهه از انقلاب و عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تکمیل و ادامه راه انقلاب و حرکت به سمت افقای روشن و پیش رو نیازمند یک حرکت سراسر حماسی هستیم که انشا ا… از لطف خدا این محقق خواهد شد.عامل دوم شرایط حساسی هست که کشور به لحاظ منطقه ای و جهانی در اون قرار داره .با توجه به هجمه های دشمن اعم از تخریب ها و تحریم ها به بهانه بچگانه و وا هی مباحثی که در بحث هسته ای و غیره طرح میکنن ما نیاز به تحقق این حماسه ها داریم تا هم به لحاظ سیاست خارجی و هم به لحاظ پیشروی در بحث تولید ملی و کاهش وابستگی به فراورده های نفتی بتونیم الگویی از اقتدار و استقلال را در یک نظام اسلامی و ولایی به ملت های جهان عرضه کنیم.که این هم اگر چه با سختی ها و مشکلاتی همراه خواهد بود اما از عنایات ویژه حضرت ولی عصر(عج) محقق خواهد شد.
بیان : وظیفه فعالان فضای سایبری در قبال این فرمایش رهبری چیست؟ برای تحقق این امر چه کارهایی باید انجام دهیم؟
نیاز هست تا برای تحقق این امر مهم تک تک مسولین و آحاد مردم جهاد گونه وارد عرصه بشن و هر شخص به اندازه توانی که داره وظیفه ای را که احساس می کنه بر دوشش هست انجام بده.بالطبع فعالان فضای مجازی به عنوان بازوان قدرتمند می بایست در انعکاس دست آورد های نظام مقدس تلاش کنن و تا حد ممکن ظرفیت ها را به مخاطبین عرضه کنن و هر جا نیاز هست دست به تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی بزنن.تا مبادا در مسیر حرکت قطار پیشروی انقلاب خللی وارد بشه.
بیان : به یادماندنی ترین حرف رهبر در ذهن شما کدام است؟
الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر
بیان : از مسؤولان فضای مجازی کشور یا شهرتان چه انتظاراتی دارید؟
حمایت معنوی،تلاش و پشتکار،شناسایی ظرفیت های بالقوه و به فعلیت رسوندن اونها و بکارگیری نیروهای خلاق و مبتکر
بیان : به نظر شما چه چیز باعث شده جوانان ما به سرگرمی های کاذب و گاهاً غیراخلاقی و مخرّب روی بیاورند؟
خب دلایل متعددی را میشه گفت.اما دلایلی که مهمتره عبارت از:سهولت در استفاده از این سرگرمی ها،هزینه کمشون،محدود نبودن این سرگرمی ها به مکان و زمان،جذابیت های بیش از حد این سرگرمی ها و در نهایت عدم وجود سرگرمی های مقتضی و مناسب در محیط بیرون
بیان :فضای مجازی یک فرصت یا یک تهدید؟
فضای مجازی یه بستره که ایجاد شده و تبادل اطلاعات به سرعت و سهولت در اون انجام میشه.اگر ما هدفمند وارد بشیم و اهمیت و پتانسلی را که در این حوزه هست درک کنیم.با اون همت و عزمی که در جونای ایرانی وجود داره به سرعت می تونیم از این پتانسیل برای صدور آرمان های اسلام و نظام مفدس جمهوری اسلامی که همون احیای ارزش های دینی هست استفاده کنیم و این موج عظیمی را که در فضای مجازی ایجاد شده به اون سمت مورد نظر هدایت کنیم.البته منظورم این نیست که صرفاً رسانه هایی با موضوعات دینی و مذهبی داشته باشیم بلکه اونچه که مهمه اینه که یک رسانه قدرتمند در فضای مجازی داشته باشیم که در اون یک تفکر ارزشی و انقلابی جاری باشه که در این صورت فضای مجازی یک فرصت برای ما و به یک تهدید برای جبهه مقابل ما تبدیل میشه.
سخن کوتاه با خانواده :
تشکر می کنم از زحمتا و تلاشای بسیار زیاد پدر و مادرم.من که هیچ وقت نمی تونم زحماتشونا جبران کنم.اما امیدوارم که بتونم با حرکت در مسیر صحیح ،به نوعی قدر دانشون باشم.
و سخن پایانی که بخواهید به اون اشاره کنید :
تشکر می کنم از وقتی که در اختیار من قرار دادید.در پایان بر خودم لازم میدونم از کلیه عزیزانی که با من در انجام این امر و سایر فعالیتای اجتماعیم همکاری کردن و میکنن تشکر کنم.علی الخصوص بچه های با اخلاص پایگاه حضرت ابوالفضل(ع).باعث خوشحالی هست که بگم این پایگاه جزء پایگاه های نمونه کشوری هم هست.خب بنده با مجموعه های فرهنگی زیادی تعامل داشتم و دارم اما حقیقتاً شور و نشاطی که در این مجموعه حاکم هست مثال زدنیه.امیدورام بتونم با دعای خیر همه دوستانی که بهم لطف دارن قدردان زحمتای همه افرادی باشم که بهم کمک کردن.
بیان:اولین چیزی که بعد از این کلمات به ذهنتون می رسه بفرمایید:
وبلاگ بیداری اسلامی: جذاب و ارزشی
لحظه آخر شهادت : اوج دلداگی معشوق
امریکا : توخالی
وبلاگ: سنگر مجازی
مهمترین خواسته رهبر: دفاع از آرمان ها
سرباز امام زمان: گمنام
شهید : اسطوره
ماهواره : شمشیر دو لبه
خدا: یکتا
امام خامنه ای: عزت اسلام
یک آرزو: دیدار با رهبری
مسجد:کانون تحول
بسیج:امتداد عاشورا
ایران :سرزمین شور و حماسه
بسیجی : مرد روزای سخت
مصاحبه از احسان یوسلیانی

 

آدرس وبلاگ

http://rahroshan.ir

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. جواد گفت:

    جالب بود
    ممنون از بیان 

  2. جواد گفت:

    اگر آدرس وبلاگ را هم بزارید تا بتونیم از وبلاگ بازدید کنیم ممنون میشیم

  3. تهرانی گفت:

    سلام.تشکر از دوهفته نامه بیان برای این مصاحبه.از آشنایی با این جوان ارزشمند گلپایگانی بسیار خوشحال شدم.امیدورام برای به کارگیری و پشتیبانی از نخبه های مظلوم شهرستانی تمهیدی اندیشیده شود.امیدوارم در شماره های بعدی خبرهای خوبی در این رابطه منتشر کنید.بازم از این که جوانان ارزشمند را به جامعه معرفی می کنید تشکر می کنم.امیدوام مسئولین هم گوش شنوایی داشته باشند و این پتانسیلای بالقوه را فعلیت بخشند

  4. بیان مردم گفت:

    یه عکس بزارید حداقل
    ااین چه مصاحبه ایه که عکس نداره

  5. کو ههای برا فراشته گفت:

    فکر نمی کنم که وبلاگ نویس خوب هست که اینقدر تمجیدو ………… میشه. وبلاگ نویس انست از فکر و استعداش درون خود بنویسد .اردرد و دل مردم بنویسد نه کپی ممنون ازشما

  6. همدل گفت:

    سلام

    تبریک میگم به آقای اسدی.

    البته قبلا گفته بودم ولی الان دوباره گفتم چون میخوام جواب کوههای برافراشت را بدم.

    اولا مسابقه بین تعداد بالایی بوده حدود 1000 وبلاگ و دوما همین را اگر میتونید شما انجام بدید.
    سوما بهتره وقتی یک نفر مقامی میاره تشویقش کنیم نه کارشو بی ارزش جلوه بدیم.

    با تشکر SMH

  7. کو ههای سر به زیر گفت:

    کو ههای برا فراشته یه چی میگیا عزیز!!!

دیدگاه شما

تبلیغات