بیش از 2 هزار تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است.
به گزارش پایگاه خبری بیان گلپایگان: احسان مهاجری شهردار گلپایگان، گفت: در 9 ماهه گذشته امسال 2 هزار و 122 مورد تماس از طرف شهروندان با سامانه 137 برقرارشده که تعدادی از این تماسها منجر به راهنمایی شهروندان بهصورت آنی توسط کارشناسان این سامانه شده است و مابقی در حوزه مدیریت شهری به ثبت رسیده است.
وی افزود: از تعداد پیامهای ثبتشده هزار و 889 مورد معادل 89 درصد با پیگیریهای سامانه ۱۳۷ و تلاش مجموعه مدیریت شهری پیگیری و انجام شده است و مابقی موارد در دستورکار ادارات مرتبط قرار دارد.
ایشان ادامه دادند:عمده این تماسها در حوزه خدمات شهری و مابقی در موضوعات مرتبط به ادارات کنترل ساختمان، فنی و عمرانی، فضای سبز، پسماند، تاسیسات و ترافیک شهرداری بوده است.
مهاجری افزود: پیامهای ثبتشده شهروندان به ترتیب با موضوعات زباله، نظافت، جمعآوری سگهای ولگرد، آسفالت، ساختوساز، سد معبر، ساختوساز، آسفالت، مرمت و ترمیم پل ها بیشترین فراوانی را طی ماه های گذشته داشته است.
شهردار گلپایگان بابیان اینکه سامانه 137 آماده پاسخگویی و پیگیری تماسهای شهروندان است، گفت: این سامانه با رعایت اصول شهروندمداری در جهت جلب رضایتمندی شهروندان تلاش خواهد کرد