امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۳/۰۳/۲۸
کد خبر : 124408
چاپ خبر :

پیام تبریک محمدرضا عسگریان؛فرماندار گلپایگان به مناسبت عید سعید قربان

عسبسم الله الرحمن الرحیم
روز عید قربان از اعیاد مهمّ اسلامى است.عید قربان پیامی از سوی خالق متعال است که بر اساس آن انسان با دل بریدن از دنیا و دل سپردن به فرمان حضرت دوست می تواند به عالی ترین درجات که همان قرب الهی است دست یابد.
عید قربان، عید تن و جان سپردن در راه پروردگار، رهائی ازچنگال نفس، خوار شمردن لذایذ گذرای دنیوی، رهائی از حصار تنگ خودخواهی و تکبر و اطاعت از اوامر خداوند متعال است.
در این روز حج گزار، اسماعیل وجودش را قربانی مى کند تا سبکبال شده و از اسارت نفس و اباطیل به سوی شکوفائی ایمان و یقین پر گشاید.
بی جهت نیست که امام راحل عظیم الشان(ره) به عنوان چهره اعجاز نمای قرن اخیر درباره عید قربان می فرمودند: عید قربان، عیدی است که انسانهای آگاه را به یاد قربانگاه ابراهیمی می اندازد؛ قربانگاهی که درس فداکاری و جهاد در راه خدای بزرگ رابه فرزندان آدم و اصفیا و اولیای خدا می دهد…
اینجانب عید خجسته قربان، این عید بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و مسلمین جهان به ویژه مردم متدین و شریف شهرستان گلپایگان تبریک عرض نموده و به یمن این عید بزرگ از درگاه پروردگار عزوجل سلامتی و رستگاری برای همگان مسئلت می نمایم.
محمدرضا عسگریان
فرماندار شهرستان گلپایگان
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات