امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۰/۱۱/۰۹
کد خبر : 123076
چاپ خبر :
?فرمانده سپاه گلپایگان خبر داد:

?کشف یکصد تن نهاده دامی احتکار شده در گلپایگان

سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی،از کشف یکصد تن نهاده دامی احتکار شده در شهرستان گلپایگان توسط سپاه ناحیه گلپایگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بیان به نقل از خبرگزاری بسیج از گلپایگان،سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بسیج از انجام یک عملیات ضد احتکار در شهرستان خبر داد.

?فرمانده سپاه گلپایگان اظهار داشت:محل دپوی یکصد تن نهاده دامی احتکار شده در شهرستان توسط سپاه گلپایگان، شناسایی و به دستور مقام قضایی کشف و پلمپ شد.

❇️وی پدیده احتکار را اقدامی خلاف شرع و غیر قانونی و بر خلاف حقوق انسانی دانست و گفت:کارشناسان ارزش کالا های مکشوفه را بالغ بر ده میلیارد ریال برآورد کرده اند که پس از بررسیهای اولیه و تکمیل تحقیقات، پرونده آن جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

✅وی نا امن کردن فضا برای مفسدان اقتصادی و استفاده از ابزارهای قانونی بازدارنده را یکی از راهکارهای موثر نجات اقتصاد دانست و گفت: محتکران با هدف ایجاد افزایش قیمت و کسب سود بیشتر دست به این اقدام زده اند در حالی که محصول احتکار شده در شرایط فعلی مورد نیاز جامعه است.

?فرمانده سپاه گلپایگان در پایان تاکید کرد :سامانه ۱۱۴ بسیج به صورت شبانه روزی شنوای گزارشات مردمی خواهد بود و افزود:حساسیت همشهریان عزیز به منکرات اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی می تواند خادمان شما را در سالم سازی جامعه یاری نماید.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات