امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۰/۰۸/۱۵
کد خبر : 122937
چاپ خبر :

ماشین خدمات شهری شهرداری گلپایگان به عاملان آلودگی محیط زیست اضافه شد.

پس از گذشت یکسال از وعده شهردار گلپایگان درخصوص محصورکردن پشت پارک جنگلی جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست, نه تنها این وعده عملی نشد بلکه مشاهده نمودیم که ماشین خدمات شهری شهرداری گلپایگان نیز خودش قوز بالا قوز شده و به عاملان آلودگی محیط زیست اضافه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بیان،سال گذشته در چنین وقتهایی بود که از این رسانه تصویر یک راس گوسفند که بر اثر خوردن پلاستیکهای پراکنده در پشت پارک جنگلی گلپایگان تلف شده بود پخش شد.

به دنبال پخش این تصویر و پس از گلایه کشاورزانی هم که در این منطقه زمین داشتند و به امر کشاورزی مشغول بودند و از این موضوع ناراحت بودند بر آن شدیم تا با حضور در این منطقه گزارشی تهیه کنیم

بر حسب اتفاق به جناب آقای مهندس شکرزاده شهردار گلپایگان و مهندس برهانی رئیس اداره محیط زیست شهرستان گلپایگان که با دیدن این تصاویر بازدیدی از این منطقه داشتند برخورد کردیم.

شهردار گلپایگان در مصاحبه با خبرنگار ما عنوان نمود که اینجا محل قدیمی دفن زباله های شهر گلپایگان بوده که بر اثر فرسایش خاک و بارندگی ، این زباله ها نمایان شده و بر اثر وزش باد به اطراف پراکنده شده است (این موضوع را هم اضافه کنیم که این منطقه محل دفن زباله شرکتهای شهرک صنعتی گلپایگان هم می باشد)

لینک مستقیم دانلود

شهردار گلپایگان در این مصاحبه خاطر نشان کرد که در کارگروه محیط زیست که قبل از اتمام سال ۹۹ برگزار خواهد شد با همکاری ادارت شهرستان درصددیم دور تا دور اینجا را بسته و ورود و خروج آن را کنترل نماییم.

همچنین شهردار گلپایگان این نوید را داد که سایت بازیافت شهرهای گلپایگان، گوگد ، گلشهر و خوانسار در ابتدای سال ۱۴۰۰ راه اندازی خواهد شد.

حال پس از گذشت یکسال از این مصاحبه و ۸ ماه از سال جدید نه تنها این وعده عملی نشد بلکه مشاهده نمودیم که ماشین خدمات شهری شهرداری گلپایگان نیز خودش قوز بالا قوز شده و به عاملان آلودگی محیط زیست اضافه شده است.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات