امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۰/۰۷/۲۰
کد خبر : 122873
چاپ خبر :

10670 فقره تماس با پلیس 110 گلپایگان در ابتدای سال جاری

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان در نشست خبری هفته ناجا از تعداد۱۰۶۷۰ فقره فورت عملیاتی ۱۱۰ در سطح شهرستان گلپایگان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری بیان فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری در حوزه خدمات انتظامی ۱۷۶۹۳ نفر به یگانهای انتظامی ما مراجعه نمودند.

وی تعداد پرونده های انتظامی تشکیل شده را ۳۰۵۵ فقره عنوان نمود و افزود: در این مدت بیش از ۶۰۸۸ احکام قضایی اجرا شده است.

وی تعداد تماسها با پلیس ۱۱۰ را ۱۰۶۷۰ فقره فورت عملیاتی ۱۱۰ در سطح شهرستان عنوان کرد.

سرهنگ سبحانی گفت: افزایش تعداد کشفیات مواد مخدر در شهرستان ۴۷ درصد بیش از سال گذشته بوده و افزایش دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر بیش از ۱۳ درصد بوده است.

فرمانده انتظامی گلپایگان ادامه داد: در حوزه کشفیات کالای قاچاق و سوخت کشفیات ما دو برابر بیش از سال گذشته بوده است.

وی افزود: در حوزه پیشگیری از سرقتهای مهم مثل احشام، موتور سیکلت، منزل، جیب بری و سرقت به عنف با کاهش ۵۰ درصدی روبرو بودیم.

لینک مستقیم دانلود

وی تصریح کرد: سرقتهای خرد مثل سرقت از باغها و ساختمانهای نیمه کاره ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده و در این حوزه نیاز به همکاری مردم است.

سرهنگ سبحانی خاطر نشان کرد: در حوزه کشف سرقتها ، ۷۶ درصد کشف سرقت داشتیم که به نسبت سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی کشف سرقت را نشان می دهد.

وی بیان داشت: در حوزه راهنمایی رانندگی ۲۲۶۰ دستگاه خودرو و ۲۵۸ دستگاه موتور سیکلت تعویض پلاک شده است

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: افزایش تصادفات جرحی و خسارتی نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد بوده که علاوه بر افزایش خودرو و تعداد راننده ، بی توجهی برخی از مردم نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مزید بر علت بوده است.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری افزایش جرائم سایبری ۳۱ درصد و میزان کشفیات ما در این حوزه نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد بوده است

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات